Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tips mottas!

Hvordan i all verden er det mulig å ha en ekstremt lav fettprosent, og være relativt tynn, men likevel ha en rumpe på størrelse med Brasil? Ser på en del av disse inspo bildene som ligger ute på tumblr osv, og jeg syns nesten at det virker uoppnåelig. På mange av disse bildene virker det som om rumpa ikke er bare er muskuløs, men har et ytre fettlag, noe som forsåvidt også fører til mer femininitet. Skjønner ikke hvorfor fettet ikke har krypt andre steder også ... :mellow:

Jeg har alltid trodd at gener var nøkkelordet, men en venn av meg sier det motsatte. Who's right?

Rumpe og lår er som regel det siste stedet hvor jenter mister fett/vann, og også der de gainer fortest. For "de fleste" (minus meg selv :cry: ) vil det derfor være mulig å oppnå en ganske deffet overkropp, men alikevel beholde den "kvinnelige bakdelen".

Tren rumpe og lår tungt slik at du bygger muskler samtidig som du går ned litt (nå vet jo ikke jeg hva utgangspunktet ditt er, men du skjønner sikkert hva jeg mener) så er DAT ASS innen rekkevidde ;)

• 4 uker senere...

rumpe og lår var den første plassen jeg merket at fettet rant av da jeg begynte med styrketrening, men jeg hadde litt å ta av ;)

mistet ca 10 cm, hele 3 bukse str og en markant forandring, noe lignende en sprettrumpe hihi ;)

trener mye knebøy og utfall....løftet rumpen godt ;)

Annonse

Booty Building — Train to impress, train to undress

Her så klart! :) Jeg har nettopp kjørt Femme fatale, og skal begynne med BB om en uke. Jeg har gått gjennom 2 BootyBuilding uker tidligere også, men pga operasjon har jeg nå hatt en pause på 5 grusomme uker! Men om en uke er det full rulle igjen!

Hoftedominante øvelser som glute bridge og varianter av den (etbeins f. eks) og varianter av markløft (hvor du strammer rumpa og presser hoften godt frem på toppen) er gull for posterior chain generelt. Hvordan du fullfører markløftbevegelsen med hoften og rumpen har mye å si for resultatet og rumpe-bygginga! Suppler med box-squats, vanlige bøy og benpressvarianter. Fokuser på progresjon i disse øvelsene, nok mat og kontakt, så vil setemusklene vokse!

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...