Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei!

jeg lurer på hvordan man skal trene for å få en sånn "ripped" kropp :)

fant denne: How to Get Ripped Like Cam Gigandet In Never Back Down

men jeg har ikke mulighet til å trene noe særlig mer enn 2 ganger i uken avogtil 3, så hvordan burde jeg trene for å få til dette?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9672-hvordan-f%C3%A5-cam-giganted-kropp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Liker at de skriver under at han trente månedesvis med MMA før filmen også. Ser for meg at det er der han har fått resultatene fra, kontra det løfteprogrammet der, for det så ganske kjipt ut.

"Does this extremely generic celebrity workout routine surprise me? Not a bit. Other than the highly-demanding movie 300 workout challenge I reviewed the other day… I have yet to find a celebrity workout program that is anywhere near ‘advanced fat loss-worthy.’

So why does it work so well for Cam Gigandet, you ask? Because he was lean to start with, he trained for about a year to make Never Back Down, he followed a lean body diet and he was consistent and very dedicated. ""

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...