Gå til innhold

Crossfit


alfredo96

Anbefalte innlegg

I sommer og til høsten skal jeg og søtsteren min bygge ett styrketreningsrom i retning crossfit. Etter flere timer med søk har jeg enda ikke funnet noe god informasjon om Crossfit og hva som trengs for å "drive" med crossfit. Derfor tenkte jeg dere kunne hjelpe meg med litt info om crossfit, hva som trengs av utstyr og et treningsoppleg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I sommer og til høsten skal jeg og søtsteren min bygge ett styrketreningsrom i retning crossfit. Etter flere timer med søk har jeg enda ikke funnet noe god informasjon om Crossfit og hva som trengs for å "drive" med crossfit. Derfor tenkte jeg dere kunne hjelpe meg med litt info om crossfit, hva som trengs av utstyr og et treningsoppleg :)

hvorfor vil du drive med crossfit når du ikke engang vet hva det er? :thumbsdown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor vil du drive med crossfit når du ikke engang vet hva det er? :thumbsdown:

Det ser gøy ut på videoene, men det er umulig for meg å få noe ut av filmer på kun 3 min. Høres ut som du vet det, så da kan du vel fortelle meg det, om du ikke sparer på den "kunnskapen" din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...