Gå til innhold

vandrere på gymet


d33pz

Anbefalte innlegg

Jeg vandrer, men jeg vandrer ikke så langt fra det jeg holder på med, slik at noen skal tro det er ledig. Synes det er kleint å stå stille å bare glo på ingenting (kan ikke SE på noen andre heller for da blir man jo den creepy som glaner). :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trener stort sett sammen en kompis eller "kjæresten", så jeg er vel mer en tusler..jeg tusler bort dit de er og tilbake. Jeg plages ikke av vandrere, jeg plasserer stort sett meg selv slik at de skal jobbe hardt for å klare å gå i veien for meg evt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ein sånn på mitt senter. Eg snur meg vekk så eg ikkje ser på, for det ser så snodig ut. Enkelte stader er det litt trongt, så han har ikkje så god plass til å vandre. Eit eksempel er ved sidan av preacher curl-tingen. Der er det kanskje to kvadratmeter å bevege seg på. Eg har av og til trent i nærleiken og eg vart ferdig med ein heil runde myo-benkpress på den tida han hadde pause mellom to sett. Hadde med meg klokke, så eg fekk faktisk bekrefta at det gjekk 8 minutt mellom dei to setta biceps curl. Heile tida vandra han fram og tilbake på eit område på 1x2 meter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme jeg vandrer ganske heftig :unsure: Men jeg kjeder meg sååå sykt mellom setta, er gira på å begynne på neste sett og litt sånn bittelitt rastløs av natur, sorry :D

Hvis det plager deg kom å skravl m meg i stedet :p så jeg har noe å gjøre..

haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme jeg vandrer ganske heftig :unsure: Men jeg kjeder meg sååå sykt mellom setta, er gira på å begynne på neste sett og litt sånn bittelitt rastløs av natur, sorry :D

Hvis det plager deg kom å skravl m meg i stedet :p så jeg har noe å gjøre..

haha

Hahah! Kjenner meg igjen! Det ender alltid opp med for korte pauser og at neste løft blir tyngre enn det burde! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahah! Kjenner meg igjen! Det ender alltid opp med for korte pauser og at neste løft blir tyngre enn det burde! :p

Ohh nettopp... Jeg har sikkert ikke mer enn 1 min pause selv på tunge løft.. Fordi det minuttet føles som 10 :confused:

hehehe :p

Godt vi er fler, for jeg måtte tenke tilbake hvem som var på gymmet i går og om jeg plaget de :eek: hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...