Gå til innhold

Backfire? JADDA! ME wanna!

Anbefalte innlegg

Gjest Ukjent666

Jadda! For en liten stund siden var den en tråd hvor MANGE sa at "det er feite folk sin egen feil osv" og "de som har litt mage har lagd den selv" og det var MYE som var disse "feite" og "har litt ekstra" sine egne feil!

Vi har blant annet: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10050654

Fra VG. Etter min mening: Største idioten jeg har sett. Se på fyren da? Ja, dette kan dere der ute "ta" meg for men svarte og!

Til dere der ute som tror de som faktisk har fått litt ekstra på seg opp gjennom årene: Tenk dere om!

Skal vi feite/eller de som faktisk har mye muskler! Gå rundt og si "det er bare å spise" til de som sliter med å få i seg nok? NEPPE! Vi gjør faktisk ikke det!

Jeg er GRØNN av misunnelse når jeg ser på "før/etter bilder" av medlemmer. De med best "resultater" i form av fysikk, er som oftest TYNNE planker, som faktisk lærer seg å spise og blir TØMMER! Får bare lyst å si "f*** off" verden er urettferdig!

Så jeg bare sier det: Tenk dere om før dere som har vært tynn/alltid hatt OK fysikk! Før dere faktisk sier noe!

Og nei: Jeg er verken MASSIVT overvektig, men har ALLTID hatt en liten fettmage som jeg både har vært flau over i form at jeg aldri ville ta av meg t-shorten osv.... Selvom jeg så bedre ut enn mange andre! Bare PGA den magen(og jeg trente ofte 7-8ganger i uken) og spiste ikke BARE dritt!

FERDIG!

Klaging over! Måtte få det ut til dere her på fitnessbloggen! Noen andre som deler tankene med meg forresten?:) Eller er de fleste her inne såpass at de mener alt er sin egen feil?:) og at det er vanskeligere å gå opp i vekt fra man er tynn enn å gå ned å være der?:)

PS: Ser de fleste tror jeg klager/mener det er andre sin feil. Det er mer en misunnelse tråd da jeg ser/mener at de som er tynn får en GOD form 1000000x fortere.... Ogsom jeg sa tidligere: grønn av misunnelse!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9619-backfire-jadda-me-wanna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kva betyr det kven si feil det er? Det er den enkelte som eventuelt må gjere noko for å bli kvitt nokre kilo. Ikkje at det er lett, men ein kjem ikkje rundt det faktum. Nokon klarar det lett, andre har det tøffare, mens nokon aldri får det til. Det er nok veldig varierande kor mykje hjelp utanfrå ein person er avhengig av for å oppnå resultat.

Det hjelp heller ikkje å klage. Verken på samfunnet eller enkeltpersonar. Du er den du er i dag og det er utgangspunktet. Om du vil gjere noko med kroppen må du samle informasjon og gjere det du kan for å få eit resultat. Det er ikkje lett for ein person med anoreksi å ete meir og det er ikkje lett for ein overvektig person å legge om kosthaldet resten av livet, men det er det som må til. Korleis ein når målet er heilt individuelt. Me veit kva som må til for å forbrenne feitt, men det er umogleg å lage retningslinjer for den psykologiske delen, sidan den er så individuell.

Legg mindre vekt på kvifor og kven og alt det der, og meir vekt på korleis ein får gjort noko med det. Om ein vil sjølvsagt. Det er nok fleire som har prøvd, men ikkje får det til og har gitt opp. Andre er nøgd med sin eigen kropp, uavhengig av kva samfunnet og badevekta seier.

Tror nok ikke du er inne på noe her Martin. Har selv vært både slank og feit, alt ettersom hva jeg spiste og hvor aktiv jeg var. Måtte bare bestemme meg for å ta i et tak. Hvis du setter opp en solid kostohldsplan og et knall treningssystem, så kommer du i mål. Uansett. :) Håper du blir motivert av det jeg skriver her og ikke sur!

Jadda! For en liten stund siden var den en tråd hvor MANGE sa at "det er feite folk sin egen feil osv" og "de som har litt mage har lagd den selv" og det var MYE som var disse "feite" og "har litt ekstra" sine egne feil!

Vi har blant annet: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10050654

Fra VG. Etter min mening: Største idioten jeg har sett. Se på fyren da? Ja, dette kan dere der ute "ta" meg for men svarte og!

Til dere der ute som tror de som faktisk har fått litt ekstra på seg opp gjennom årene: Tenk dere om!

Skal vi feite/eller de som faktisk har mye muskler! Gå rundt og si "det er bare å spise" til de som sliter med å få i seg nok? NEPPE! Vi gjør faktisk ikke det!

Jeg er GRØNN av misunnelse når jeg ser på "før/etter bilder" av medlemmer. De med best "resultater" i form av fysikk, er som oftest TYNNE planker, som faktisk lærer seg å spise og blir TØMMER! Får bare lyst å si "f*** off" verden er urettferdig!

Så jeg bare sier det: Tenk dere om før dere som har vært tynn/alltid hatt OK fysikk! Før dere faktisk sier noe!

Og nei: Jeg er verken MASSIVT overvektig, men har ALLTID hatt en liten fettmage som jeg både har vært flau over i form at jeg aldri ville ta av meg t-shorten osv.... Selvom jeg så bedre ut enn mange andre! Bare PGA den magen(og jeg trente ofte 7-8ganger i uken) og spiste ikke BARE dritt!

FERDIG!

Klaging over! Måtte få det ut til dere her på fitnessbloggen! Noen andre som deler tankene med meg forresten?:) Eller er de fleste her inne såpass at de mener alt er sin egen feil?:) og at det er vanskeligere å gå opp i vekt fra man er tynn enn å gå ned å være der?:)

PS: Ser de fleste tror jeg klager/mener det er andre sin feil. Det er mer en misunnelse tråd da jeg ser/mener at de som er tynn får en GOD form 1000000x fortere.... Ogsom jeg sa tidligere: grønn av misunnelse!

Du gjør det kanskje ikke, men jo det er faktisk ganske mange som sier at det bare er å spise mer.

Jeg har normal hudfarge og misunnelig på de som legger på seg lett.

Vil påstå at alle har godt av å tenke seg om, alltid.

Jeg har alltid vært liten og tynn så vet godt hvordan det er å slite for å komme seg opp i vekt. I mitt hode så er det generelt sett ikke noe vanskeligere å gå ned i vekt enn å gå opp i vekt, men jeg er åpen for å ta feil.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...