Gå til innhold

Anbefalte innlegg

De er ikke til å få tak i her i Nord i det hele tatt (bor i Tromsø). Har prøvd å kontakte produsenten Buer, men var vist ikke mulig å få det bestilt hit heller.

Dere som vet, finnes det virkelig ingen mulighet til å få tak i speltlomper på nett eller noe slikt?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9318-jeg-vil-ha-speltlomper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om vi har noen baker her som lager sånt. Kanskje jeg må sjekke det ut :p

Er elendig på kjøkkenet, for å si det mildt, så ser for meg mine lomper ville blitt litt... falleferdige. Kanskje noen her har en enkel og god oppskrift? Mulig jeg må gjøre ett forsøk.

Kanskje det er en mulighet, å få noen til å sende til meg om jeg overfører de penger ;) Ikke dum idè. Må finne noen jeg stoler nok på til å sende penger til da, hehe :p

Annonse

altså - jeg kan sende deg lomper om det er så jævla viktig ? :D

Tror rett og slett jeg har syke crawings på speltlomper med røykalaks og kremost for tiden, at klarer ikke tenke på no annet :wub:

Hihi, hadde vært fint det da! Men da må du isåfall sende meg ditt kontonr og hva de koster, og pris på porto, så skal du få penger å handle for :thumbsup:

Em, hvor lang holdbarhet er det forresten på disse speltlompene? Kan de ligge uåpnet i flere måneder?

Gjest xxxxxx
De er ikke til å få tak i her i Nord i det hele tatt (bor i Tromsø). Har prøvd å kontakte produsenten Buer, men var vist ikke mulig å få det bestilt hit heller.

Dere som vet, finnes det virkelig ingen mulighet til å få tak i speltlomper på nett eller noe slikt?

Jeg vet jeg fant en nettside som shipper glutenfrie lomper, rekker ikke å google det nå men du fikk tipset i hvert fall;)

Jeg må først finne en butikk som har disse lompene, hehe! Regner med de har en 14 dager "fersk"holdbarhet etter de er åpnet. Når det skal sies, om de er gått ut på dato, er det bare å ha litt vann på og i mikroen ;)

Av ren nysgjerrighet, hvorfor ikke bare vanlige eller grove lomper?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...