Gå til innhold

Trenger hjelp med kardio trening!


Gjest GuJunPyo

Anbefalte innlegg

Gjest GuJunPyo

Hei, jeg er 180 cm. Har styrke og kardio trening tre ganger i uken.

Og jeg spiser 2400 kalorer. Spiser 2600 kalorier.

Men selv om jeg har kardio tre ganger i uken så har jeg gått opp fra 68,6 kg til 69 kg.

Så da har jeg regnet med at jeg tar dårlig kardio og jeg er redd for at vektøkningne blir en trend.

Jeg lurer på om noen personer kunne gi meg noen tips for kardio trening med inneøvelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GuJunPyo

Hmm, isåfall tror jeg internett kalorkalulatorer jeg brukte tok feil.

Kan noen gi meg link til en kalkulator som regner ut kalorierer jeg trenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, isåfall tror jeg internett kalorkalulatorer jeg brukte tok feil.

Kan noen gi meg link til en kalkulator som regner ut kalorierer jeg trenger?

En kalorikalkulator er kun et estimat du skal jobbe ut ifra. Ingen formel kan si akkuratt hvor mye kalorier du brenner, og samme hvor korrekt du måler og veier kan du aldri få 100 % nøyaktig utregnet kaloriinntak. Kaloriforbrenning med fysisk aktivitet er enda mer variabelt.

Når du får et tall fra en kalorikalkulator, og du spiser etter det for å gå ned i fettprosent, men ikke mister noe fettmasse. Så justerer du ned 100 - 200 kalorier, går en ny uke og vurderer om du burde justere enda mer ned.

edit:

Om jeg skulle estimert energi inntaket ditt ville jeg sagt at du forbrenner 2263 uten aktivitet. Så du kan prøve deg på 2000 kalorier til dagen og se hvordan det fungerer. Om du går veldig mye ned i vekt er det for lite kalorier og du kan øke litt, om du ikke går ned, kan du minske litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GuJunPyo

Badwolf Jeg synes at 2000 kalorier er litt for lite, så jeg starter med 2100 kalorier på dager jeg ikke tar kardio.

Så spiser jeg 2300 kalorier de dagene jeg har kardio.Hvis jeg fortsatt legger på meg fett da starter jeg med 2000 kalorier isteden.

Kristin Cham ok, jeg skal se på resultatene.:)

Takk for hjelpen alle sammen om en uke vil jeg poste igjen i tråden for å gi informasjon hvordan det gikk å spise med 2100 kalorier :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...