Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg også bruker nike free, måtte kjøpe to par i forskjellige farger fordi jeg bare elsker disse skoene :) Før jeg gikk over til nike free brukte jeg sko med mye demping og da plagdes jeg veldig når jeg sprang på mølla, men med nike free er alt som en drøm på trening, anbefales :thumbsup:

Er det noe demping i disse, kan de brukes til knebøy og markløft ?:)

Og hva betalte dere for dem? Hørtes interessant ut.

Det er barfotsko så det er ikke mye demping, jeg bruker de til knebøy og markløft.

Jeg kjøpte de på footlocker.com, ca 600 + frakt og moms, men de har masse kule farger på denne siden ;)

Annonse

ingenting slår løfte sko når man skal ta knebøy og mark, har free runsa, fortrekker forsatt sokkelesten på tunge løft da jeg kjenner at det er litt svai i sålen når man runder over 100kg, min erfaring. skal du kjøpe pure løfte sko ta en titt på adidas powerlift.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...