Gå til innhold

SOMMERKROPPEN


jegblorforden

Anbefalte innlegg

Gutt - 15 - 185cm - 75KG

HEI!

Var på stranda igår, og ja, ble drit skuffa over meg selv. Alle har den perfekte kroppen, men jeg kommer lubben med null muskler. Men den lyse siden med dette var at jeg faktisk fikk motivasjon til og jobbe, og til og med få bedre kropp en dem. Jeg vil se bra ut! Som sagt veier jeg 75KG er ikke feit, langt ifra men litt fett har jeg på magen.

Jeg vil gå ned i fettprosent, MER: Fettprosent og bygge muskelmasse samtidig.

Altså gå ned i fettprosent, ikke ned i vekt. Er det fult mulig? Eventuelt hvordan skal jeg gå ned i fettprosenten samtidig som jeg bygger muskler?

Jeg er ikke noe nybegynner, tar 65 i benkpress, men jeg har ikke trent noe for det.. Så jeg ser ikke helt perfekt ut.

Gjerne gi meg en plan, og jeg veit tålmodighet er viktig - jeg forventer ikke resultater etter 2-3-4 mnd, men etter 1-2 år.

Gi meg tips, også må jeg sette meg i hardkjor!

TAkk for svar!!

BTW: veit ikke om jeg poster dette på riktig sted, flytt den om jeg har postet feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LarsLars da, ikke snillt å gi ut link til potensiellt så mye godt styrkeinfo - og så skrive inn feil i linken,så den ikke leder til noensteds:P

Starting Strength Wiki og

Starting Strength

På disse sidene beskrives et fullkroppsprogram som svært mange på forumet (og i treningsverdenen ellers) følger, som vil gi deg ganske fantastiske resultater ,gitt at du gjør som programmet sier,og lærer deg å utføre øvelsene skikkelig.

Lykke til!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis MASSE sunt og tren hardt :) Da kommer musklaturen fort.

Om du har "null muskler", ville jeg personlig absolutt ikke begynt med noe kaloriunderskudd på nåværende tidspunkt.

Du er i puberteten, og har naturlig masse hormoner i kroppen. Benytt deg av det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider