Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pasta er ganske næringstett, og det kan man jo spise ekstreme mengder av.... Det kan i alle fall jeg... Blir ca aldri mett!!

Pasta karbonara med ordentlig oste- og fløtesaus med bacon og skinke...

Eh... NAM!!!

Eller brød som ikke er veldig fiberrikt med masse godt pålegg på...

Peanøttsmør.. Ost og bringebærsyltetøy... Brunost... Leverpostei... Salami og majones...

Det er da ikke vanskelig å få i seg kalorier :-D

Cashewnøtter går også ned på høykant.. Ahengighetsskapende!

Og...

Frokostblanding... NAM! Chocopops med melk! Til og med glutenfritt...

Der klarer du fint hele pakken.. Det gjør jo nesten jeg :-D

Nå fikk jeg jo masse vann i munnen....

Hersens diett! Jeg vil også spise alt dette....... :-O

ENIG :D

Ellers generelt mange gode tips her! 4000-5000kcal burde virkelig ikke være noe problem for deg å få ned på en dag, hvis du sliter med det gjør du virkelig noe rart :p Jeg klarer 4-5000kcal på 2-3 timer hvis jeg går inn for det, og jeg har alltid slitt med å spise mye.

Nøtter er jo vel og bra, men det begynner jo å bli relativt mye fett etterhvert etter noen poser. Tror jeg ville prøvd å få i meg mer kcal via proteiner :) Mager kesam og cottage cheese kan jo blandes i ALT omtrent.

Og ikke minst bacon! En pakke bacon har jo fort 1000kcal, og har en veldig fin næringsprofil kombinert med andre proteinkilder.

Er en grunn til at disse epicmealtime-folkene lager måltidene sine omtrent KUN med bacon :p

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...