Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

liker best Reflex sin nextgen The evolutionary multivitamin - Nexgen from Reflex Nutrition

den er ikke lov å selge i Norge, men tror den skal være grei å kjøpe fra Eu

handler Activate Vitamin til vanlig Activate Vitamin 90 - Norkost.no helt grei..

Annonse

Joda, sok paa A Z gold Jumbo pack, saa skal det staa. Bedre innhold enn noen andre multivitaminer jeg har sett paa, baade fra Norske og utenlandske butikker.

Prøver meg på de der jeg, ikke som man taper så mye på det! Får håpe jeg ikke kaster opp blod og dør.

Gi et livstegn etter 1 ukes bruk, da er jeg tom for mine overprisede vitaminer fra Apotek1.

Forresten, når på døgnet bør man innta vitamin tilskuddet? Finnes det noen forskning på det.

Sammen med mat, til frokost. Leste dette på

Natural Health Information Articles and Health Newsletter by Dr. Joseph Mercola

Trodde faktisk selv at det var best å ta det til kvelds, fordi det er da restitusjonen pågår. Var visst ikke slik :-)

Annonse

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...