Gå til innhold

Er det muligt og få til en sticky tråd om muskelvekst? og hvor mange ville vert intresert i det?

joa488

Anbefalte innlegg

Okei eg e en av de som vil øka størrelsen på musklene og har null peiling på dette :p Har nå sitt ijønå 6 sider, men ingeting nevne någe om koss og få muskler te og voksa. Så då tenkte eg at dette kan jo ble ei tråd som vill handla generelt om det og få muskler te og voksa. Som sakt eg har null peiling så te de erfarne så hadde det jo vert veldig greit og fått høra koss en får musklene te og voksa, så kan jo dette sikkert ble en tråd som vil ver til stor hjelp for alle :)

Viss det allerede fins en tråd om dette der ute og eg va uheldige og oversåg den så bare fortell om den så glømme me denne tråden her :)

Eg personlig syns nå vertfall det hadde vert greit med en hovedtråd om dette emne så får eg høra ka dokk andre syns :)

Let the discussion begin! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ikke være så vanskelig å finne artikler og forumtråder som omhandler muskelvekst (hypertrofi).

PLYOREPS – for massiv styrke og muskelvekst - Fitnessbloggen

9 grunner til at muskelveksten uteblir - Fitnessbloggen

9 grunner til at muskelveksten uteblir - Fitnessbloggen

Trening for maksimal muskelvekst - Fitnessbloggen

Der har du noen artikler å begynne med, hvis du har så null peiling som du sier så er det bare å lese og suge til seg informasjon, les artikler samt loggbøker her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...