joa488 Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Okei eg e en av de som vil øka størrelsen på musklene og har null peiling på dette Har nå sitt ijønå 6 sider, men ingeting nevne någe om koss og få muskler te og voksa. Så då tenkte eg at dette kan jo ble ei tråd som vill handla generelt om det og få muskler te og voksa. Som sakt eg har null peiling så te de erfarne så hadde det jo vert veldig greit og fått høra koss en får musklene te og voksa, så kan jo dette sikkert ble en tråd som vil ver til stor hjelp for alle Viss det allerede fins en tråd om dette der ute og eg va uheldige og oversåg den så bare fortell om den så glømme me denne tråden her Eg personlig syns nå vertfall det hadde vert greit med en hovedtråd om dette emne så får eg høra ka dokk andre syns Let the discussion begin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
larskr Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Er det ingen tråder som omhandler dette? Da har du ikke lest godt nok, annenhver tråd handler jo om det. Evjo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg søkte opp alle tråder som har muskelvekst i overskriften. Der er det nok noe som passer for deg;) Men er er det noe du ikke får svar på så spør gjerne... =1]Søkeresultater for: muskelvekst | Fitnessbloggen Forum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roger S Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Skal ikke være så vanskelig å finne artikler og forumtråder som omhandler muskelvekst (hypertrofi). PLYOREPS – for massiv styrke og muskelvekst - Fitnessbloggen 9 grunner til at muskelveksten uteblir - Fitnessbloggen 9 grunner til at muskelveksten uteblir - Fitnessbloggen Trening for maksimal muskelvekst - Fitnessbloggen Der har du noen artikler å begynne med, hvis du har så null peiling som du sier så er det bare å lese og suge til seg informasjon, les artikler samt loggbøker her på forumet. Jane 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.