sjokkoninja Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Det er jo vanskelig å se på seg selv.. Men med speil og bilder, så bør det være en grei indikator.. Dette er sikkert veldig individuelt også, men når ca. kan man regne med å se forskjell på kroppen, fra diettstart? Jeg har kjørt PSMF i 18 dager også har jeg kjørt 2 uker på ca 800kcal i underskudd.. Folk sier de ser jeg har blitt tynnere, men det er da de hovedsaklig bare ser ansiktet mitt og litt av armene mine. Spiser også etter PF. Jeg kan ærlig talt ikke se nevneverdig forskjell på overkropp (for all del.. mulig jeg har mista fett på låra?) i løpet av disse ukene.. Jeg er en (ung, kjekk) mann, 24år, 173-4ish, 76kg og trener styrke 5x i uka + litt gåturer (nooooen ganger gerilja kardio) Kiloene har jo gått ned fra 80, men det var etter PSMF, så noe væske var det nok også.. Jeg vet det ikke er no magisk pille, men noooooe må vel skje snart! Har vel gått ned 1cm rundt midjen bare og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeph Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Problemet er at du ser det sjølv i spegelen opptil fleire gonger om dagen. Ein endring som går sakte over tid vil difor ikkje vere like lett å oppdage. For å måle framgang kan du bruke badevekta om du skal opp eller ned i vekt, feittklype om du skal ned i feittprosent og bilete. Det er lettare å sjå forskjell om du samanliknar bilete frå før du begynte. Om andre kommenterer at du har blitt tynnare så stemmer nok det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokkoninja Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 ja, jeg har tatt bilder. tar hver uke. Men som sagt så kan jeg ikke se noen nevneverdige forskjeller etter 5 uker. Som sagt, så er det mulig jeg har mistet noe (jeg haar jo det) da i ansiktet og kanskje lår? som ikke syns noe særlig. Men på overkropp kan jeg ikke se noe nevneverdig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeph Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Om du trener styrke samtidig har kanskje feittet forsvunnet, men musklane har dukka litt meir fram. Om du går ned i vekt og får i deg nok protein så vil du gå ned i feittprosent, men ting tar tid. Med PSMF vil det kanskje bli litt muskeltap og, eg kjenner ikkje så godt til så store underskot. Frå 80 til 76 er ikkje mange kilo. Med væsketap inkludert så ser ein ikkje mykje av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokkoninja Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 jeg gikk ned til 73,5kg etter endt PSMF, men la på meg opp til 76 igjen. så mye var jo væske. Det hadde jg selvsagt regnet med og. Jeg får bare fortsette, så får vi se da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
larskr Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 hvis du tror resultatene kommer etter 2 uker, så blir du skuffet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Tror ikke du har ligget litt for lenge på utrolig lavt kcalinntak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokkoninja Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 nei, jeg vet ting tar tid. Derfor jeg lurte på NÅR sånn ca jeg kan begynne å se forskjeller? nesten 6 uker nå. Jeg håper på å se nogenlunde grei ut, til midten av juli, det er målet Så får vi se om jeg får presset ned fett% til den tid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokkoninja Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 Tror ikke du har ligget litt for lenge på utrolig lavt kcalinntak? hmmm. mulih? jeg kjørte altså de dagene med psfm (refeed hver 7. dag), så 4 dager hvor jeg spiste "normalt", før jeg la meg på 2000kcal (som er ca 800 i underskudd) og er nesten ferdig med 3 uker på 2000kcal nå. Tenkte å ta en ny runde med PSMF fra fredag til neste fredag igjen, Refeed, så legge meg på 2000kcal igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Okai, misforsto det slik at du har ligget flere uker på 800kcal:p my bad! Bare en input, er ikke nødvendig å kjøre det så avansert. Legg deg på feks 1800kcal og legg inn 2-3 intervaller i uka (FAST , hjelper og får litt boost på fettforbrenning). Når vektnedgangen stopper opp har du en kveld/dag hvor du spiser det samme som på diett MEN du eter høyt med karbs. Ofte på diett, gjerne litt ekstreme med lavt underskudd så vil kroppen skru ned forbrenninga, derfor man har denne "oppkarbingen" for å gi den en kickstart igjen. Hvis du ikke vil ete noe særlig med karbs så bare se bort i fra dette:) Må huske på at etter endt vektnedgang skal du kunne spise "normalt" igjen uten å gå særlig opp igjen. Da er det veldig dumt at folk som til vanlig spiser mye feks karbs og vil gjøre det etter endt diett PLUTSELIG finner ut at de skal kjøre en diett med veldig lavt karbs, da vil du få en fin vektoppgang når du begynner å spise "normalt" igjen. Spis samme maten utenfor diett som på diett, bare mengdene varierer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokkoninja Skrevet 15. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2012 I will try this, wise one Takk for input! Kommer til å legge inn spurter man og ons fra nå av (tror jeg) hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.