Gå til innhold

Frokost tips


asianface

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale meg noen gode karbo kilde til frokost helst ikke hveteprodukter?

Dere som spiser etter Biorytme/Health & Fitness Concept har sikkert noen gode frokost tips til meg :D?

Blir bare oppblåst og dårlig av havregryn, og har heller bare begynt å spise potet og ris som karb kilde til frokost sammen med andre typer kjøtt. Mye muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som kan anbefale meg noen gode karbo kilde til frokost helst ikke hveteprodukter?

Dere som spiser etter Biorytme/Health & Fitness Concept har sikkert noen gode frokost tips til meg :D?

Blir bare oppblåst og dårlig av havregryn, og har heller bare begynt å spise potet og ris som karb kilde til frokost sammen med andre typer kjøtt. Mye muligheter.

Spis havregryna, potetene og risen din senere på dagen. Bær, frukt og grønnsaker er alle gode karbokilder. Slå deg løs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koker du havregrynene til grøt, eller spiser du de "ubehandlet"? Har lest her på forumet at flere synes det hjelper for magen å koke, evt svelle grynenene i væske en stund før de spises :) Synes selv også det er bedre :)

Koker de, men det er dårlig. Skal begynne å spise frukt og alle mulige bær typer til frokost sammen med riskaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...