Gå til innhold

Innside lår


nytt liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for svar :)

Prøver å stå bredere med bena i knebøy, så får bare prøve det mer, og legge til noe av det dere foreslår :)

De er jo med når du står vanlig i knebøy også, men hvis hensikten er å få adduktorene mer innvolvert, så er det et alternativ å stå bredere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ikke trent for å få større muskler på innsiden av lårene(adduktorgruppen). Som du ser fester enkelte på innsiden av kneleddet og større muskulatur i teorien vil gi deg "tjukke knær". Jeg har veldig stram adduktormuskulaur + friksjon over kneleddet og er mer eller mindre konstant hoven på innsiden av knærne - fint.

adductors-anatomy.gif

- det jeg tror du er ute etter er å få slankere lår, og det beror på fettprosenten - ikke strl på adduktormuskulaturen din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt over her vil bøy med bredere stand og sumo mark være gode alternativer, pass på at du har en tilvendingsperiode da man fort kan få noe problemer ved innside lår/lysk. Husk å tren bevegelighet og tøy ut så minsker det sannsynligheten for smerter/strekk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...