ninnen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har en BMR på ca 1500 kcal per dag. Jeg har en passe aktiv jobb, står mye. Trener 4-5 g i uken, mest styrke. Er et inntak på 2400 kcal per dag tilstrekkelig eller vil jeg få i meg for lite. Næringsemnene er gode. Mye proteiner og fett, mindre karbo. Målet er å bygge masse, samtidig som fettprosenten synker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Mulig Bulk og deff vil fungere bedre for deg i lengden? Hvordan er energinivået og vekten der på kcal nivået du ligger nå? Testing og prøving er viktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninnen Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Har problemer med å få i meg 2400 kcal per dag på de dagene jeg trener kun styrke. Når jeg trener mer puls relatert går det fint. Bra energi nivå Holder på å teste litt nå, men tenkte kanskje det var noen meninger... Lå veldig lavt i vår, sommer ca 1500- maks 1800 kcal per dag, med en spisedag hvor jeg spise hva jeg ville, ikke noe grense. Gikk bra ned i cm da. Nå vil jeg bygge, men har fremdeles litt for mye fett på magen i mine øyne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Ingebrigtsen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Dette er noe man må prøve seg frem med for å finne ut hva som er ideelt og ikke minst hva man kan leve med. 2400 kcal høres mye ut for en dame som ønsker å redusere fettprosenten, men om energiforbruket ditt er høyt så er det jo bare å prøve. Selv spiser jeg gjennomsnittlig 2400 kcal på hverdager, i tillegg til en (veldig) høykaloridag. Tor 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninnen Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2011 Så kanskje teste å ligge på ca 2000 per dag da.. Er som sagt ikke behov for de 400 ekstra.. Men vil ikke ligge for lavt heller, så det ikke blir noe muskler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Don Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hvor mye veier du og hvor stor er fettprosenten din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninnen Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg veier vel ca 65 kg er 165 høy og har en fettprosent på 25% Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
longcat Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Justér fortløpende ut i fra fremgang/vekt/fettmålinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Don Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Treningsfridager og lett treningsdager: 1852.5 kcal Tung treningsdager: 2281.5 kcal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninnen Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2011 Treningsfridager og lett treningsdager: 1852.5 kcal Tung treningsdager: 2281.5 kcal Tusen takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.