Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 øvelser per muskelgruppe med 3-4 sett er ganske mye. Minner meg nesten om treningsprogrammet til Jay cutler (Muscle and Brawn Bodybuilding, Powerlifting and Muscle Building. – Mr. Olympia Jay Cutler Training Routines) Noe som i seg selv tilsier at det er i overkant for oss vanlig dødelige.

sett det opp her da, så kan du få svar på det ;)

okai. :) øø, legger det ut her jeg, så får jeg heller kopiere det et annet sted senere? Det er vel ganske tydelig at jeg har 1. fokus på ben og kondis/gøy :p, og nederst bryst..

Trener en slags to-splitt.

Tirsdag og lørdag: styrke ben: benpress 4x10, leg curl 3x8 leg extension 3x8 rygghev 3x10. <- Disse er fast. I tillegg har jeg enten knebøy 3-4x10 eller ettbens utfall 3x10, hvis jeg har tid/lyst. 10 er forresten et cirka tall, men tar jeg noe særlig over øker jeg vekta. Blir alltid tre sett, men innimellom 4 hvis det var lett.

Onsdag (og søndag innimellom..): Styrke rygg

Mid row, lat pulldown, nedtrekk, rumensk markløft, chins eller anna roing. 4-5 av disse øvelsene, men alltid de to første. Tar stort sett 3x8 cirka, med ett oppvarmingssett på den første øvelsen.

Så trener jeg utholdenhet to ganger i uka (løping ofte, eller spinning eller sykling), og kjernemusklaturtrening i stua 1-2 ganger i uka.- Ikkeno situps der altså, men armhevinger, dips fra stol, planken, pilatesøvelser osv. Her blir det litt flere reps enn 10 ofte, men ikke sånn kjempemange (max 15).

----> Innimellom (en gang annenhver uke?) trener jeg fullkropp med pappa.. Da blir det litt benk og sånt :)

okai. :) øø, legger det ut her jeg, så får jeg heller kopiere det et annet sted senere? Det er vel ganske tydelig at jeg har 1. fokus på ben og kondis/gøy :p, og nederst bryst..

Trener en slags to-splitt.

Tirsdag og lørdag: styrke ben: benpress 4x10, leg curl 3x8 leg extension 3x8 rygghev 3x10. <- Disse er fast. I tillegg har jeg enten knebøy 3-4x10 eller ettbens utfall 3x10, hvis jeg har tid/lyst. 10 er forresten et cirka tall, men tar jeg noe særlig over øker jeg vekta. Blir alltid tre sett, men innimellom 4 hvis det var lett.

Onsdag (og søndag innimellom..): Styrke rygg

Mid row, lat pulldown, nedtrekk, rumensk markløft, chins eller anna roing. 4-5 av disse øvelsene, men alltid de to første. Tar stort sett 3x8 cirka, med ett oppvarmingssett på den første øvelsen.

Så trener jeg utholdenhet to ganger i uka (løping ofte, eller spinning eller sykling), og kjernemusklaturtrening i stua 1-2 ganger i uka.- Ikkeno situps der altså, men armhevinger, dips fra stol, planken, pilatesøvelser osv. Her blir det litt flere reps enn 10 ofte, men ikke sånn kjempemange (max 15).

----> Innimellom (en gang annenhver uke?) trener jeg fullkropp med pappa.. Da blir det litt benk og sånt :)

Du burde iallefall legge inn knebøy som en fast øvelse :D

Annonse

Du burde iallefall legge inn knebøy som en fast øvelse :D

Jeg veit, men på det ene senteret jeg trener (har to, og er mest kjent med det ene.. xD) så er det ikkeno beskyttelse på stanga, så det gjør vondt :p

åå, samme her, men har vendt meg til det! haha :p

Haha ;) Og så trener jeg ofte i rush-tia, og da er det ca tre bole-ole gjenger som står i knebøy-kø.. :p Er bare EN på senteret vårt nemlig!! (og jeg liker ikke uten smith-maskin..)

Annonse

Samme problem her!

Trener ben to ganger i uka, hvor det blir 4-5 ulike øvelser som (benpress, leg curl, leg extension, rygghev, knebøy, ettbens utfall), med 3 sett på alle, kanskje 4 på noen.

Og rygg 1-2 ganger, etter hva jeg gidder, og da blir det ca 4 øvelser.

Begge tar cirka en time da, så for min del er det greit, veit ikke hvor lang tid det tar for deg, frøken86? :)

npen tar 60 min andre 80 min.. spørs hva jeg trener og på formen. men kjører jeg kondisjon samtidig går d fort 2timer på trening og d er mye.. frustrerende å ikke få noe mer resultater,.. men merker nå som jg har kjørt mye styrke, er kondisen min bånn. holdt på å dø på step i dag.hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...