Gå til innhold

Fitness Basis på NIH - har du gått det og vil dele erfaringene?


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Har tatt basiskurset i Bergen, og satt igjen med litt blanda følelsar, men det kan hende fordi eg hadde anatomi og fysiologibakgrunn fra fysioterapi. Trur foreleserene i Bergen er frå Bergen, altså dei jobbar ikke på NIH, men sysler med sine ting i Bergen(PT, fysioterapeut etc), så syntes ikkje dei var særlig gode til å lære vekk. Var mykje sånn; "eg meinar sånn og sånn, og dei som er ueinge er idiotar", litt uprofft rett og slett.

Uansett så er det eit ganske enkelt opplegg, med enkel avkrysningseksamen, så om du tenker på PT, så er det lurt å bli ferdig med dette så fort som mulig, så kan du ta PT og treningsveileder samla for eksempel når du har tid til det :) Og om du er over snittet interessert i trening har ein ikkje skada av å lære litt fysiologi :)

Du får tilogmed øvingsoppgaver der du finner sikkert 70 % av spørsmåla du får på eksamen! Så eksamen er ikkje stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg tok basis i 2006 og var utrolig fornøyd med det..

Tenker nå at jeg skal komme meg oppover igjen og melder meg på TV og PT evnt til høsten.

Opplegget dems er utrolig bra og bøkene du kjøper på basis er som oppslagsverk du kan bruke hele tiden. Dett er på NIH og du får støtte fra lånekassa samt du får utdanningen som interesserer deg dermed er alt utrolig gøy å lære! Lykke til:)

Kanskje vi sees til høten på skolen benken;) ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok basis i 2006 og var utrolig fornøyd med det..

Tenker nå at jeg skal komme meg oppover igjen og melder meg på TV og PT evnt til høsten.

Opplegget dems er utrolig bra og bøkene du kjøper på basis er som oppslagsverk du kan bruke hele tiden. Dett er på NIH og du får støtte fra lånekassa samt du får utdanningen som interesserer deg dermed er alt utrolig gøy å lære! Lykke til:)

Kanskje vi sees til høten på skolen benken;) ?!

Spennende. Har du fått nytte av basis til noe, jobber du på treningsstudio ? Så bra du hadde god erfaring med basis, kan ikke si noe annet enn at jeg gleder meg veldig. Det blir enten politihøgskolen eller pt på meg fra høsten av. Så ja, kanskje vi sees

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det syntes jeg - har jobbet som instruktør 2 år på trenings senter og stilt i Bodyfitness der jeg virkelig fikk kjent på ekstrem forhold til mat og trening. - ikke minst definere kroppen og muskel vekst. Leser meg opp igjen nå fra basis siden det er utrolig mange fremmed ord og ikke minst latinske faguttrykk.. Så håper jeg tv -PT er fortsatt måle til høsten. Nih legge ut påmelding 16 mai så da er det bare å melde seg på!!:) du kommer nok ikke til å angre!;) Fitness / trenings bransjen bare vokser og folk blir mer og mer opptatt av helsa dens;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...