Gå til innhold

Fra idiot til noe annet.


haaav

Anbefalte innlegg

Hei. Nytt medlem her fra idag, og har til nå vært gratispassasjer og bare bidrat med sidevisninger. Vil starte med å si det er veldig mye god informasjon som ligger ute her, og anbefaler siden på det varmeste til alle mine venner :)

Til saken! Jeg har vært aktiv i mange år med idretter, håndball bla. Men har hatt et år fri å gikk først ned 6 kilo så opp åtte(Uten trening ;) ) og har nå kvittet meg med 6-7 kilo.

Jeg er en av de som stagnerer totalt på styrketrening, uansett hva jeg gjør føles det som. For jeg har ikke kunnskapen til hvordan belastning eller repitisjoner jeg burde ligge på, eller hvordan progresjonen burde være. Testa 1RM idag og resultatene ble:

Knebøy - 90

Benkpress - 57,5

Jeg klarer ikke en pull up, har aldri tatt markløft.

Det jeg håper noen her kan hjelpe med, er å sette opp et program til meg, med de øvelsene en person trenger, som ikke har noen bodybuilder ambisjoner, bare være litt sterk med en fin og ikke for klumpete kropp. Har sett for meg et program med Chins, Knebøy, Benkpress, framside lår, mage og trenger en øvelse for rygg. Så 5x5 programmet, og det virket spennende!

Her har en godhjærtet samaritan muligheten til å endre en persons treningsvaner for all framtid. Håper på hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...