Gå til innhold

Glute bridge med stang..hvordan få av stanga?:P


Ainanas

Anbefalte innlegg

Jeg sliter litt med å ikke se ut som en komplett tulling når jeg skal få stanga av og på hofta.. før løfta jeg bare stanga opp på det nederste trinnet i racket, men nå når jeg har 35kg på, så er det ikke bare å løfte unna i den stillingen. Det er en merkelig prosess hvor jeg må skubbe meg mot enden av stanga, løfte opp den enden med begge hender og skynde meg å lirke ut den ene foten før jeg må slippe. Ooogså løfte opp igjen og ut med resten av kroppen. Og det er verre å komme seg under igjen! :p

Jeg kan ikke spørre noen om hjelp, for det er jo "klare selv" som gjelder.. flere som kjenner seg litt igjen og evt har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, nei, jeg kjenner meg ikke igjen. Nå har riktig nok senteret mitt kun store skiver, ala de olympiske 20/25kg's skivene.

Men det letteste er vel å ta på skivene på hver side, la stangen ligge på gulvet, sette seg ned og rulle stangen opp til hoftene og trekk beina til deg, og hoftene i været. Når du er ferdig senker du deg bare helt ned og ruller så stangen av bena dine igjen.

Åh, det er jo egentlig ganske obvious..:rofl::blush: jeg har hittil brukt 5 og 2,5 kg's skiver, og de er for små til at de kan rulle av. Da får jeg bare kjøre på med 10 på hver side neste gang og håpe at de er store nok :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...