Gå til innhold

Anbefaling av PT?


Caroline W.

Anbefalte innlegg

Jeg har nå trent i over 2år med alt fra 5/6-8økter i uken med haugevis av tid oppbrukt på Cardio og styrke i ny og ne.. Som nevnt før startet jeg for alvor ordentlig styrketrening nå i Janaur! Men jeg er veldig opptatt av å lære meg teknikk rett, bli sterkere å få resultater! Selvom jeg vet dette tar tid, vil jeg ikke lenger være ei høy tynn jente. På tide med oppstramming og kjøtt på overkroppen, spesielt!

Det jeg egentlig lurer på er om noen vet om en super bra PT som forhåpentligvis kan hjelpe meg med å sette opp et styrke treningsprogram som er tilrettelagt for meg.

Og bare så det er sagt, så er jeg villig til å jobbe rævva av meg! Noe jeg har gjort i over 2 år nå, uten de store resultatene. Passe ferdig med å feile, klar for å lære ordentlig og riktig, oppnå mer enn hva jeg allerede har gjort! Og bli STERK! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Børge er alltid en slager, spesielt om du liker å bli påført smerte og diverse ubehageligheter. Til slutt blir i hvert fall resultatet meget bra, men jeg mistenker Børge for å ha et lavt menneskesyn :p Han holder til i Oslo, og det er kanskje litt langt unna...?...

Ellers er Bjørn på Asker Treningssenter veldig flink og motiverende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt endel på nettet og lest mye om Børge! Utifra det jeg har lest virker han som en super PT. Men ettersom jeg trenger ordentlig innlæring i teknikk i diverse styrkeøvelser vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.. Kan jo eventuelt få hjelp til det av noen på treningsstudioet jeg er medlem av. Eller jeg kan Sende Børge mail også kunne jeg dratt inn til Oslo. For jeg er villig til å gjøre hva som helst for å nå målet mitt, uansett hva som skal til!

Jeg er ute etter å ha et styrkeprogram som er tilrettelagt for meg og mine mål, utenom å få diverse skader fordi jeg utfører teknikken feil.. Noe jeg dessverre allerede har klart og gjort på mine 3-4mnd med styrketrening. Målet mitt er å stramme opp å bli mye sterkere enn hva jeg er nå! I tillegg til lavere fettprosent. Jeg er realistisk når det gjelder målene mine og jeg fullfører ALT jeg starter på og er super glad i å ta i hardt på trening! Elsker følelsen av å være støl i flere dager etterpå og gjøre ting riktig. Har virkelig fått hodet på rett plass og rettet mot hard styrketrening! Nå er jeg egentlig bare ute etter og gjøre det riktig og få resultater med tiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt endel på nettet og lest mye om Børge! Utifra det jeg har lest virker han som en super PT. Men ettersom jeg trenger ordentlig innlæring i teknikk i diverse styrkeøvelser vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.. Kan jo eventuelt få hjelp til det av noen på treningsstudioet jeg er medlem av. Eller jeg kan Sende Børge mail også kunne jeg dratt inn til Oslo. For jeg er villig til å gjøre hva som helst for å nå målet mitt, uansett hva som skal til!

Jeg er ute etter å ha et styrkeprogram som er tilrettelagt for meg og mine mål, utenom å få diverse skader fordi jeg utfører teknikken feil.. Noe jeg dessverre allerede har klart og gjort på mine 3-4mnd med styrketrening. Målet mitt er å stramme opp å bli mye sterkere enn hva jeg er nå! I tillegg til lavere fettprosent. Jeg er realistisk når det gjelder målene mine og jeg fullfører ALT jeg starter på og er super glad i å ta i hardt på trening! Elsker følelsen av å være støl i flere dager etterpå og gjøre ting riktig. Har virkelig fått hodet på rett plass og rettet mot hard styrketrening! Nå er jeg egentlig bare ute etter og gjøre det riktig og få resultater med tiden :)

Børge kan mye om teknikk og kosthold, og han er også opptatt av at man ikke skal trene feil verken for kroppstype eller hva man har fra før. Var selv hos ham for et par uker siden og er veldig fornøyd, men jeg tok bare konsultasjon. Prisen for å ta timer med ham ligger nok i det øvre sjiktet, men det får man igjen på sikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Børge kan mye om teknikk og kosthold, og han er også opptatt av at man ikke skal trene feil verken for kroppstype eller hva man har fra før. Var selv hos ham for et par uker siden og er veldig fornøyd, men jeg tok bare konsultasjon. Prisen for å ta timer med ham ligger nok i det øvre sjiktet, men det får man igjen på sikt...

Jeg vurdere Børge sterkt nå ja! Tror ikke jeg har vært så motivert som jeg er nå på lenge. Prisen har ikke så mye å si så lenge resultatene av hardt arbeid faktisk oppstår! Hvor i Oslo holder han til, og hvordan kontaktet du han angående konsultasjon? Er veldig gira på å dra inn dit selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurdere Børge sterkt nå ja! Tror ikke jeg har vært så motivert som jeg er nå på lenge. Prisen har ikke så mye å si så lenge resultatene av hardt arbeid faktisk oppstår! Hvor i Oslo holder han til, og hvordan kontaktet du han angående konsultasjon? Er veldig gira på å dra inn dit selv..

http://myrevolution.no/s/tjenester/ - les ned, og fyll så ut kundeskjema. Adressen til Børge står under det. Tror det står litt om pakker også, men om du ser hva han får til med folk på 12 uker er det egentlig billig i lengden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...