Gå til innhold

Anabolic Beast


Patryk Chodkowski

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Geranium er lovlig å selge og bruke i kosttilskudd, men er ikke lovlig å bruke av utøvere innen idrett som er underlagt dopingreglene.

Det stemmer vel ikke helt? Geranium er vel grunnen til at jack3d er ulovlig i norge.

Grunnen til at Anabolic beast kan selges i norge mener jeg er fordi det er vannekstrakt, og ikke rein Geranium.

Skyt meg hvis jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd Jack3d, No-Explode og Anabolic Beast. Hos meg var Anabolic beast helt klart best! Fantastisk effekt, men effekten kan variere fra person til person, har venner som elsker jack3d mens jeg derimot ikke merker noen ting (har overdosert og på jack3d'n).

Vil rangere de slik :

1.Anablic Beast

2. No-Explode

3. Jack3d -_-

Eneste minuset med anabolic'en er smaken, jack3d og no-explode er faktisk svært gode på smak, det samme kan ikke sies om anabolicen.

Vil anbefale den på det sterkeste!

Når det gjelder smak så har jeg ikke prøvd orange, men mellom de 2 andre så var White razz helt klart best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd Jack3d tidligere og har nå prøvd en hel boks med Anabolic beast, vil si sistnevnte er bedre enn førstnevnte så denne anbefales :)

Tenkte jeg skulle prøve Craze nå men må finne ut hvor jeg skal få kjøpt det først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Jester
Jeg har brukt anabolic beast en periode, kjenner en syk prikking i hender og føtter ca 15 minutter etter inntak. Prikkingen varer i noen sekunder. Men så gir det seg. Det er den eneste negative effekten jeg har opplevd.

Er pga Beta-alaninen som er i produktet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råeste PW-produktet jeg noen sinne har testet er mat og vann ! Funker helt rått ! Når det er sagt har jeg selvfølgelig testet det meste av PW-produkter, og jeg syntes alt er søppel. At det har en psykisk effekt er det ingen tvil om, men du klarer fint å trene like hardt og fokusert uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...