Gå til innhold

Kalkulatorer og interaktive ting, hva vil dere ha?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fitnessbloggens svar på diett.no med det diett.no ikke har å tilby. F.eks. at du kan se summen av flere næringsstoffer samtidig, skille mellom proteiner og fullverdige proteiner ++

Ganske omfattende, men hadde vært evig bra! ;)

Gira på dette selv. Men har vanskelig for å rettferdiggjøre all tiden det tar å utvikle, som er bedre brukt på andre ting. Men fra dere som ofte bruker den eller lignende verktøy vil jeg gjerne høre hvordan dere ville hatt den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del ville jeg først og fremst hatt det slik at kolonna til høyre hvor du ser oversikten over kcal og kan bytte til enten protein, karbs osv, skulle blitt til tre kolonner så du kunne sett både P/F/K samtidig. Noe liknende som dette:

[ATTACH]1395[/ATTACH]

For min del er ikke oversiktene med mikronæringsstoffer så viktig å ha med, men mulig andre har god bruk for det.

Og som jeg også skreiv, muligheten til skille mellom fullverdige proteiner og ikke. For å utdype det litt: at du kan velge/krysse av for at det bare skal bli vist fullverdige proteiner fra kylling, kjøtt osv. Ikke ta med proteiner fra brød osv. Men fortsatt ha muligheten for å vise alle proteiner, også fra brød osv.

Innholdet burde vær brukerstyrt, sånn at alle kan legge inn matvarer, men det burde også vært en form for godkjenning/kontroll. Også muligheten for å cred'e gode bidrag, så man lett kan finne det mest riktige etc.

Men skjønner at dette er omfattende.

Dette er bare to ting jeg har savna hos diett.no. Regner med det er flere som har inspill på andre ting de ønsker seg også.

post-46-14440823804915_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...