Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Swebar sin med Pepparkakesmak :D Den smaker som pepperkakedeig og er rett og slett fantastisk!

Strawberry Crisp fra Proteinfabrikken var sinnsylt digg første gangen jeg smakte den men da låg jeg på stranden på Malta og livet generellt var rimelig fantastisk akkurat da. Hamstret noen stk når jeg kom hjem og de er fortsatt gode men ikke fullt så fantastiske som den første gangen med stekende sol og vågskvulp i bakgrunnen ;)

Åh holdt på å kjøpe den med pepperkakesmak... endte opp med banan og mintsmak.. Banan var ikke noe god, men mint var nammm :) Har ingen proteinbarfavoritt enda, men peanøttbaren til Atkins (

Atkins, Endulge, Peanut Caramel Cluster, 5 Bars, 1.2 oz (34 g) Each - iHerb.com

) er dødsgod da :whistling: mmmmmm.

Chocolite cookies and cream var ikke noe god i starten(tørr, seig og smakløs), men av en eller en annen grunn digger jeg den nå :p Fortsatt tørr, seig og smakløs da haha.

Annonse

• 1 måned senere...
Nr 1!;)[ATTACH]22593[/ATTACH]

De ser sinnsykt gode ut! Ser at de selger sånne på ebay, men de er da sinnsykt dyre. 31$ for 9-pack, kjedelig! Men må nok bestilles en gang jeg har mer råd, og blir lei iherb-barene :p

Hvordan blir det sett på som å spise proteinbarer som mellommåltid, ift shaker? fyfy eller :thumbsup:?

De ser sinnsykt gode ut! Ser at de selger sånne på ebay, men de er da sinnsykt dyre. 31$ for 9-pack, kjedelig! Men må nok bestilles en gang jeg har mer råd, og blir lei iherb-barene :p

Hvordan blir det sett på som å spise proteinbarer som mellommåltid, ift shaker? fyfy eller :thumbsup:?

ville heller spist det som del av et måltid , men om du vil opp i vekt er det annerledes. Jeg vile heller ikke ha spist hele på en gang men delt den opp og tatt en bit ved tre måltider. Ikke så praktisk kanskje?

Annonse

Noen som har prøvd disse noen gang?

protein_meal.jpg

http://www.mmsports.se/Body-Science-Protein-Meal.html

Håper de er gode, for jeg har 70stk på vei..:unsure:

nei og kommer aldri til å gjøre det. Den ineholder sirup. Du kan likegodt spise vanlig sjokolade. Dette er "gå opp i vekt"-sjokolade. Den over også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...