SiljeBabyphat Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 hvis dere våknet etter en natt med lite søvn, var uggen/småsvimmel og ekstremt trøtt, og ikke ble noe bedre utover dagen uansett hva dere spise - ville dere dratt på styrketrening fordiom? Er redd for å bli verre av det, siden jeg har en baby som trenger meg. har et opplegg som jeg må følge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeBabyphat Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 spiste* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxxxx Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Hadde laga meg vanlige pannekaker, hatt på mager kesam og bacon, og spist til jeg rulla. Lagt meg tidlig og fått en skikkelig nattesøvn katari 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeBabyphat Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 jeg ammer ikke lenger, og en trilletur til butikken hørtes jo supert ut... får satse på at jeg er i bra form i morgen, for jeg må jo følge ukesopplegget mitt! tusen takk for svar, skal bare nyte dagen med god samvittighet da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DukeNukem Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg hadde trent uansett, men kanskje tilpasset økten etter formen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flakkis Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Noen dager blir bare sånn. Ta deg en luftetur med babyen og nyt vårsolen(hvis det er sol hos deg), synes selv det kan hjelpe godt på formen de dagene den er litt dårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffinstealingpirate Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Du får satse på god form i morgen, ikke ha dårlig samvittighet og heller gi alt neste gang :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeBabyphat Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 takk ble ikke bra før nå i kveld så hadde hatt det kjipt hvis jeg hadde skulle trent... får gjøre det i morgen istedenfor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffinstealingpirate Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Vet litt hvordan du har det. Sov fire timer i natt, men dro meg ut på en tre timers hardcore powertur i skog med intervaller og klatring. Burde kanskje ha drøyd det til i morgen :-P Får håpe du får en knall dag i morgen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeBabyphat Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 ehhe ja det er slitsomt! jeg har en baby som er mye syk og har ikke sovet en hel natt i hele år.... men i dag var jeg dårlig i tillegg og da gikk det bare ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffinstealingpirate Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 ehhe ja det er slitsomt! jeg har en baby som er mye syk og har ikke sovet en hel natt i hele år.... men i dag var jeg dårlig i tillegg og da gikk det bare ikke.. Uff, jeg kan bare forestille meg hvordan det er med en syk baby... I tillegg så får du sykdomssymptomer. God bedring til den lille stakkaren :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.