Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hvis dere våknet etter en natt med lite søvn, var uggen/småsvimmel og ekstremt trøtt, og ikke ble noe bedre utover dagen uansett hva dere spise - ville dere dratt på styrketrening fordiom? Er redd for å bli verre av det, siden jeg har en baby som trenger meg.

har et opplegg som jeg må følge :p

Fortsetter under...

jeg ammer ikke lenger, og en trilletur til butikken hørtes jo supert ut... får satse på at jeg er i bra form i morgen, for jeg må jo følge ukesopplegget mitt! tusen takk for svar, skal bare nyte dagen med god samvittighet da :)

Annonse

Vet litt hvordan du har det. Sov fire timer i natt, men dro meg ut på en tre timers hardcore powertur i skog med intervaller og klatring. Burde kanskje ha drøyd det til i morgen :-P Får håpe du får en knall dag i morgen :-)

ehhe ja det er slitsomt! jeg har en baby som er mye syk og har ikke sovet en hel natt i hele år.... men i dag var jeg dårlig i tillegg og da gikk det bare ikke.. :p

Uff, jeg kan bare forestille meg hvordan det er med en syk baby... I tillegg så får du sykdomssymptomer. God bedring til den lille stakkaren :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...