Gå til innhold

Spisedag, kan det ødelegge vektnedgangen?


tjjukkebolla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drev å fortalte meg selv jeg trengte spisedag, og fikk som følge av dette ingen fremgang. Nå har jeg følt dietten min også i helger og jeg ser resultater igjen. Ikke noe gale med å ta seg fri fra diett av og til spesielt når det kommer til familieselskap eller lignende. Men for min del ble spisedager mye det samme som binge eating.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdager spiser jeg godteri, men med måte....

Tar gjerne en liten sjokolade plate og litt potetgull, men prøver og styre unna vanlig brus, heller pepsi max, cola zero ol...

Vektnedgangen er akkurat slik jeg ønsker den, nemlig null...

Men fettprosenten blir stadig mindre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du fråtser på lørdager, kan det ødelegge et evt underskudd fra hele uken... Istedenfor å telle kalorier per dag, så tell for hele uken, ligger du over vil du ikke gå ned. Men å unne seg et valgfritt måltid, hvis man er flink hele uken, vil ikke ødelegge hele underskuddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...