Gå til innhold

Bruk av måltidserstatning på PSMF - dietten.


Scorpion

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sjekk på nett! :) Sportsbutikkene er kjempedyre. F.eks. har Gymgrossisten.no veldig mye forskjellig. Sjekk næringsinnholdet før bestilling så du kan kjøpe ett med minst mulig karbo. :)

Takk for svar! Etter å ha undersøkt en del på nettet, kom jeg over et godt tilbud på proteinpulver hos Proteinfabrikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Etter å ha undersøkt en del på nettet, kom jeg over et godt tilbud på proteinpulver hos Proteinfabrikken!

Viss du tenker på whey 100 i storkjøp så anbefaler jeg den, den er god på smak og løser seg lett opp i vann også :) Det er min erfaring av sjokoladesmaken iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man blanda med ekstra lett melk..?.. Eller er dette utanfor psmf..?

Jeg ville ikke ha blandet med melk, fordi det er jo en del karbs (5g pr 100g = ca 1dl) i melka, så det blir kanskje litt utafor ja. For si du blander ut med 3-4 dl melk så blir det fort oppi 15-20g karbs.

Men viss du tenker på det pulveret jeg anbefalte over så smaker det godt i vann også altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke ha blandet med melk, fordi det er jo en del karbs (5g pr 100g = ca 1dl) i melka, så det blir kanskje litt utafor ja. For si du blander ut med 3-4 dl melk så blir det fort oppi 15-20g karbs.

Men viss du tenker på det pulveret jeg anbefalte over så smaker det godt i vann også altså :)

Tackar så mycke för dina kloka ord..:).. Då får man väl testa med vatten då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ikke brukt proteinshake på PSMF av den enkle grunn at det ikke metter like bra som fast mat.

Jeg har brukt litt shake på kvelden noen dager, rett og slett fordi jeg er så stappa mett og ikke har kommet opp på mine skarve 120 g proteiner i løpet av dagen. Så kan jo absolutt være et godt alternativ mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt litt shake på kvelden noen dager, rett og slett fordi jeg er så stappa mett og ikke har kommet opp på mine skarve 120 g proteiner i løpet av dagen. Så kan jo absolutt være et godt alternativ mener jeg.

Du er stappa mett på PSMF............?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt litt shake på kvelden noen dager, rett og slett fordi jeg er så stappa mett og ikke har kommet opp på mine skarve 120 g proteiner i løpet av dagen. Så kan jo absolutt være et godt alternativ mener jeg.

What? Sikker på at du spiser psmf?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...