Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har jeg visst endt opp med "nakenbilder" her inne jeg også.. Så siden jeg er i gang vil jeg veldig gjerne ha noen gjettninger på fettprosenten min! :)

Bilder: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/ninians-treningslogg-yoga-lavkarbo-3.1233/page-5#post-245046

Jeg er 171 cm, veier rundt 70 kg og har fått anslått fettprosenten til ca 25 av en PT (med thights og trang topp), fettkaliper (som jeg ikke vet helt om jeg gjør rett) sier 25,5%. InBody 720 sier ca 28-29 (husker ikke helt.. :blush:)

Noen som vil tippe? :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/7039-hva-slags-fettprosent-har-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja... Jentekropper ser jeg gjerne på og når en er så flott som din så er spørsmålet om fettprosent like interessant som eksosanlegget på en Ferrari...

:)

Det er uansett kjønn ikke mer interessant med fettprosent enn hva badevekta viser. Speilet er det interessante om du vil få gjort noe med kroppen. Du har snakket om "problemområder" - vel, om du opplever at du har slike og har ambisjoner om å gjøre noe med dem, så er det bare til å gi gass på et tilpasset trenings & kostholds regime. Resultatene kommer - garantert!

Du er - som en del er inne på i den andre tråden din, heldig fra naturens side. Heldig på den måten at de prosentene med fett du har lyst til å kvitte deg med ligger jevnt fordelt og ikke har lagt seg rundt midjen, nederst på rumpeballene eller som "kladeiser" utenpå hoftene dine. Det tyder på at du ikke har så mye "gjenstridige" fettlagre. Som en sier om stjernegris - du er velmarmorert!

Spørsmål: Er dette en slags "lek" eller stoler du faktisk mer på tipping enn bodyanalyse?

Jeg tipper du greit kan stole på bodyanalyse fremfor tipping av "trente og utrente" øyner;)

Jeg skjønner at du synes jeg er teit, men poenget her var å høre om noen vet om Inbody eller kaliper er mest riktig, eller om begge er feil. Jeg er skrekkelig nysgjerrig av meg, og har nok en tendens til å henge meg opp i ting, bare fordi jeg gjerne vil vite nøyaktig. Når jeg da har to svar som differerer med 3-4%, vil jeg gjerne vite hva som er korrekt. Det er mange flinke folk her inne som er gode på fettprosent, så jeg håper på et mer konkret svar. :)

Tja... Jentekropper ser jeg gjerne på og når en er så flott som din så er spørsmålet om fettprosent like interessant som eksosanlegget på en Ferrari...

Det er uansett kjønn ikke mer interessant med fettprosent enn hva badevekta viser. Speilet er det interessante om du vil få gjort noe med kroppen. Du har snakket om "problemområder" - vel, om du opplever at du har slike og har ambisjoner om å gjøre noe med dem, så er det bare til å gi gass på et tilpasset trenings & kostholds regime. Resultatene kommer - garantert!

Du er - som en del er inne på i den andre tråden din, heldig fra naturens side. Heldig på den måten at de prosentene med fett du har lyst til å kvitte deg med ligger jevnt fordelt og ikke har lagt seg rundt midjen, nederst på rumpeballene eller som "kladeiser" utenpå hoftene dine. Det tyder på at du ikke har så mye "gjenstridige" fettlagre. Som en sier om stjernegris - du er velmarmorert!

:eek::blush::wub::D Wow! Jeg vet ikke hva jeg skal si her altså! Rødmer fra topp til tå! :wub: Velmarmorert! Det er vel kanskje det flotteste komplimentet jeg noen gang har fått! :D Men jo da, jeg burde ikke henge meg opp i tall, jeg er bare fryktelig nysgjerrig av meg, og får lett litt hang-ups. Det betyr ikke at jeg ikke forstår at speilet er det viktigste, jeg bare synes dette med fettprosent er veldig gøy. Det er nok ADHD'en i meg som blir litt detaljfiksert bare. ;) Jeg vet jo hva jeg har å gjøre for å få de resultatene jeg ønsker meg, så det skal ikke stå på det! :) Tusen tusen takk hvertfall, du gjorde dagen min (okei året mitt) med dette innlegget. :wub:

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...