Gå til innhold

Hjelp, Gainer? ingenting skjer


Habsi

Anbefalte innlegg

Er 21 år gammel, startet å trene for 5 mnd tilbake. Jeg er 186 cm høy og veier bare 68, merker at jeg har blitt sterkere enn før, men ser ikke noen forandringer på kroppen den har ikke blitt noe større enn før. har heller ikke gått så mye opp i vekt.

Har noen vært gjennom samme situasjon som vil dele hva dere gjorde for å få større kroppstørrelse?

Takker på forhånd =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig mange hardgainers som har det slik som du har det, spis mer, enkelt og greit, dersom du verken går opp eller ned i vekt pdd, altså ligger i et vedlikehold, prøv å legg på 500-1000kcal for dagen og du vill trolig gå opp i vekt. Hvor mange kalorier spiser du om dagen slik somd et er nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig mange hardgainers som har det slik som du har det, spis mer, enkelt og greit, dersom du verken går opp eller ned i vekt pdd, altså ligger i et vedlikehold, prøv å legg på 500-1000kcal for dagen og du vill trolig gå opp i vekt. Hvor mange kalorier spiser du om dagen slik somd et er nå?

Hei, er det mulig for deg å lage spiseplan til meg? Har noe å følge etter?

Takk på forhånd =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Folkens, Spiser 4 måltider om dagen. Er ikke helt nøyaktig hvor mange kcal.

Har prøvd å spise havregryn blandet i melk, noen bedre forslag hva jeg kan blande med?

Skal prøve å printscreene hva jeg spiser, er selv hardgainer. Havregryn i melk er bra mat dersom du skal gaine. Hvis du vil ha litt ekstra kalorier i, bruk H-melk. Gi meg 5 min så skal jeg få vise hva jeg spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-359-1444084477835_thumb.png

Igår spiste jeg dette pluss 1 hjemmelaget proteinbare på 225kcal, 12gram fett, 15gram prot å 14gram karb og noen skjeier waldowssalat (eller hva det heter)

Det ble til sammen

Kalorier: 3500+salat

325gram prot

330gram karb

90gram fett

+salaten.

For meg er dette på vedlikeholdsnivå, annbefaler deg å logge kostholdet ditt på diett.no. Er ikke PT så skal du ha satt opp ett kostholdsplan bør du spør noen som er mer kvalifisert, jeg orker heller ikke sette opp.

Men du ser måltidene mine, spiser ganske likt hver dag.

Det som er kalt "middag" er egentlig delt opp i 2, 130g tunfisk, og frukt til ene måltidet, og 130gram tunfisk, brød og egg til andre måltid. Siste måltid som er kalt "Snacks" er proteinshake, 4dlmelk tatt rett etter trening, resten er tatt ca 1 time senere.

Ikke bry deg om navnene på måltidene, er helt random.

Er litt rotete satt opp, men du ser poenget.

Spør om det var noe du ikke skjønte, ble skrevet litt fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Jeg vet dette er et kjedelig svar men om du vil opp i vekt og ingenting skjer så spiser du for lite :)

En ting som mange ofte bommer på er at de føler de spiser kjempemye, men de måler hva mye er utifra hva de selv normalt sett spiser. Altså en som er en skikkelig småspiser på 1500kcal om dagen "kliner til" og vil opp i vekt og spiser 2000 kcal noen dager på rad og ingenting skjer.

2000kcal er hva mange her inne tar inn på 2 måltider, så det er bare å presse i deg mat og eventuelt supplere med litt flytende kalorier om det blir vanskelig

Helmelk, egg, smør, pasta, potet, ris, entrecote, laks, kjøttdeig :) Go go!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...