Gå til innhold

Mage program?


CaraMella

Anbefalte innlegg

Jeg har nå fokusert lenge på å trene hele kroppen, og er klar for å sette mer fokus på mage ( har så lyst på en liten pack, av noe slag:oops:) Er fullt klar over at skal stellet synes, må fettet bort. Dette har jeg jobbet godt med i over ett halvt år, men nå er jeg litt redd for at det ikke er så mye muskler under der, slike somj eg kunne tenkt meg...Noen som har lyst til å komme med ett mage oppsett???:blush: Hadde vært gøy å se hva jeg kunne fått til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, benytter meg allerede av det meste her.. Kankje jeg må opp i sett og reps?? eventuellt bruke vekter?:meh:

Eventuelt ned i reps og bruk vekter? :D

Hvordan kjører du det nå? Jeg har en del tyngre øvelser som går vell så mye på teknikk som på styrke, krever litt tid for å lære, men om du er ute etter god magestyrke og variasjon kan jeg liste opp noen av dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og rollouts har jeg nettopp startet med, men her sliter jeg med teknikken, da det tar veldig på korsryggen:eek:

Tilt bekkenet ditt og ikke gå for langt ut - så fort du "tipper" over har du gått for langt ;)

images?q=tbn:ANd9GcQeRWgKxKmkh2-9OA8GXWF49eTuctbk42VEG2lA8G1EuxunhSbOQLRW99Xd7A

Også benhev, her er det mange som trener hoftebøyere og IKKE magen.

pelvic_tilt.jpg

Ligg på rygg og trykk korsryggen ned i gulvet, senk beina saaakte ned og så fort det begynner å slippe så må du heve beina igjen, det er søren ikke mye bevegelse som skal til

Dette gjelder forsåvidt for alle mageøvelsen - navelen skal "inn i korsryggen"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...