MariusS Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Fikk veldig lyst på en sånn : http://www.netonnet.no/art/lyd-og-musikk/baerbar-lyd/mp3-spiller/mp3-spiller-4gb/bynetonnet-wps-40-black/157577.4327/ Noen som har erfaringer med en slik mp3 spiller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristinafit Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Fikk veldig lyst på en sånn : http://www.netonnet.no/art/lyd-og-musikk/baerbar-lyd/mp3-spiller/mp3-spiller-4gb/bynetonnet-wps-40-black/157577.4327/ Noen som har erfaringer med en slik mp3 spiller ? den var kjempe kul^^,) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariusS Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Kjøpte en noenlunde lik mp3, bare sony. Og den var ganske god å jogge med, er lett og god lyd i. Og vantett. Står tilogmed at man kan bruke den i dusjen. http://www.pixmania.com/no/no/10533893/art/sony/mp3-spiller-nwz-w263-4-gb.html Anbefales:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flakkis Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Finn min nye Clip Zip 8 Gb i posten for noen uker siden, veldig fornøyd så langt! Med amerikansk innstilling er det lyd i massevis med bare halvt volum på skalaen!:thumbsup: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Fikk veldig lyst på en sånn : bynetonnet WPS-40 - Black Vanntett MP3-spiller og hodetelefoner i ett Noen som har erfaringer med en slik mp3 spiller ? Jeg har en sånn. Verdens beste oppfinnelse. Slipper å styre med ledninger og fester og sånn. Det eneste er at man ser ikke neste sang da, så man veit aldri hva som kommer før den kommer. Det er kjempemessig lyd i min. Har man volumet på max så kan man seriøst digge til musikken selv om den ligger på bordet. Hadde forresten to sony trådløse før. Jeg drukna begge to, så vanntette spillere er geniale. MariusS 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flakkis Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Akkurat det med ledninger er det største problemet med vanlig mp3 + headsett-opplegg. Jeg mener, det slår aldri feil: uansett hvor pent og omstendig(eller ikke) man nøster sammen ledningen, kan du banne på at den har blitt tidenes tangfloke til neste gang du skal bruke den! Bluetooth-sett hadde kanskje gjort susen, men er mer glad i øreplugger enn hodetelefoner. Noen som har noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katari Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 ville satset på ett sett med plugger som tåler vann/svette/regn og som har en sånn changer på ledningen og klype. Da kan du klype den fast i jakken/trøyen eller bukselinningen og bare bytte sang på ledningen:) Har det på de fleste mobil/tekniske butikker vil jeg tro. har sett fra 199 og oppover. Mp3 spilleren må i seg selv ikke være super fancy? jeg har en sånn liten firkantet sak med lite display. koster rundt 2-300 kroner tror jeg . Fra logic trooor jeg? Jeg løper med streaming fra wimp jeg. dritdyrt og upraktisk.. utrolig irriterende når jeg må ta den opp og ta av skjermspareren, inn på programmet, tilbake til lista og deretter bytte sang... MÅ GJØRE NOE MED DET! Men hvor i dette rotehjemmet er den mp3 spilleren??? HVOR... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg kjøpte nettopp en philips gogear raga, 2gb. Liten å nett, og opptil. 22 timer spilletid. Masse av volum. Kjøpte på netonnet. De har den med armtaske og sport øreplugget som er helt ok:-) Anbefales :-) koster under 400! Ferdig levert :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.