Gå til innhold

Tor er det nye forumtrollet...


Plyo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor har jeg ikke sett denne topicen før nå?

Opp-Ned ofc! om noen vil se meg tasse rundt opp ned så be my guest haha! Det er like spenennde som se en apekatt slikke seg på baken. Kjempemorro de 10 første minuttene før du skjønner at dette bare tar seg ut som video på en eller annen laber fest i ny og ned ;)

Jeg fortjener ikke førsteplassen, jeg bare har den fordi jeg tilsynelatende ikek har noe liv ellers Plyo! Siden jeg ikek blir noe særlig større å stærkere for tiden kan jeg jo altids do the talk.

Som Espen sier, vi mekker en ny økt! og istedenfor norgesturné tar jeg workshop i Oslo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
Hvorfor har jeg ikke sett denne topicen før nå?

Opp-Ned ofc! om noen vil se meg tasse rundt opp ned så be my guest haha! Det er like spenennde som se en apekatt slikke seg på baken. Kjempemorro de 10 første minuttene før du skjønner at dette bare tar seg ut som video på en eller annen laber fest i ny og ned ;)

Jeg fortjener ikke førsteplassen, jeg bare har den fordi jeg tilsynelatende ikek har noe liv ellers Plyo! Siden jeg ikek blir noe særlig større å stærkere for tiden kan jeg jo altids do the talk.

Som Espen sier, vi mekker en ny økt! og istedenfor norgesturné tar jeg workshop i Oslo ;)

Hva med oss stakkarer i Stavanger da som ikke kan stå på hendene?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Toget... TOG! :D Nsb vettu? De har tog :)

Har de?!:eek: I did not know:oops: Hehe, si ifra i litt god tid da sånn at jeg eventuelt kan fikse meg fri fra jobb å billige billetter med dette her...toget, eller hva du kaller det...:p høhø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...