Gå til innhold

Hjeeeeeelp!!


Anbefalte innlegg

Dette innlegget har jeg skrevet et par plasser, men ikke fått serlig respons! Så da prøver jeg på egen tråd i håp om at noen av dere erfarne kan hjelpe meg? :) (jeg er rett å slett desperat) :p

La merke til noe som ble skrevet her inne på FB: "Feks mange jenter som skal starte på psmf dietten, (ekstrem diett 700 kcal ca om dagen) og har spist 1300-1500 fra før (som er veldig lite) vil de ikke gå mye ned i vekt på psmf.."

Stemmer dette? Jeg har vært med på et 4ukers opplegg med Silje Mariela som ble avsluttet for noen dager siden! Hovedfokuset var fettreduksjon og det daglige inntaket lå på 1400-1500 kcal pr dag. Hadde 1 "frimåltid" hver lørdag di 2 første ukene, di 2 siste hadde vi "spisedag". Oppnådde veldig gode ressultater iløpet av disse få ukene, men så kommer det "rare"...bestemte meg for å gå rett over ifra disse 4 ukene til PSMF, og nå har jeg holdt på i 10 dager, hatt 1 frimåltid...men vekta vrikker seg merkbart lite...å da snakker vi et HØYT underskudd...ligger på 800-900 kcal pr dag...trener 3 dager styrke og litt cardio...skal jo være begrenset med trening på denne dietten! Planen min er å gå på denne dietten fram til juli, så vi snakker om noen måneder. Men hvorfor skjer det så lite? jeg kjører PSMF veldig ekstremt, men oppfatter at det faktisk skjedde mer på di ukene jeg lå på 1400-1500 kcal pr dag! Sier kroppen STOPP nå, eller skal jeg bare være litt mere "tolmodig" og vente litt til på at vekta raser?? Kjenner jeg blir veldig frustrert, har fulgt alt slavisk...og PSMF er jo for HURTIG vektnedgang! Så hva gjør jeg? Har kroppen min vært for lenge på underskudd totalt sett?

Håper virkelig noen av dere dyktige der ute kan komme med gode råd og kanskje en "logisk" forklaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg veier for øyeblikket 107,4 kg og er 167 cm høy. På disse 4 ukene sammens med Silje Mariela har jeg mistet nesten 6 kg og krympet inn hele 60 cm på målbandet. Disse 4 ukene er over nå, og jeg har på egen hånd gått rett fra Siljes opplegg til PSMF og har kjørt denne ekstrem dietten i 12 dager med et "frimåltid" iløpet av disse dagene! Målet er selvfølgelig vektnedgang, en drastisk en...derfor valgte jeg PSMF som veien vidre, og jeg klarer meg utmerket på denne dietten, har masse energi og føler meg kvikk og opplagt....men dette vet jeg kommer til å endre på seg når fettprosenten min kommer nermere normalen :) Ble veldig inspirert av Andre Rio her inne som mistet 50 kg på kun 4 måneder, det beviser jo at man faktisk kan :) Om jeg ikke tar heelt feil, så tror jeg kanskje at det kroppen min nå trenger er å komme litt i balanse igjen, så da tenker jeg kanskje at det lureste jeg gjør er å skru opp kcal inntaket i 1-2 uker, slik at hormoner og diverse kommer tilbake til normalen igjen. Også etter 1-2 uker så kjører jeg igang igjen med PSMF, da må jeg jo raase ned? :p Skal som sagt, gå på denne ekstrem dietten i nån måneder, slik at jeg får normalisert fettprosenten min kjappest mulig, og deretter begynne å bygge litt, for å oppnå en sterk, veltrent å god fysikk :)

Men er uansett, litt frustrert å oppgitt over at såå lite har skjedd di siste 12 dagene...jeg trodde jeg kom til å rase ned i vekt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...