Gå til innhold

Tips til oppstramming av setemuskler?


masm90

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er for tiden veldig opptatt av å holde stussen i form. Trener på Elixia et par ganger i uka, men med skole og jobb ved siden av blir det ikke så mye som jeg skulle ønske. Igår satte jeg meg et mål: Gjøre noen enkle øvelser for rumpe/lår med 10 repetisjoner, tre ganger om dagen.

Er det noen øvelser dere foreslår er bedre enn andre? Fyr på med tips og råd! Dette skal jeg utføre hjemme, men har dere tips til øvelser i treningstudio i tillegg, vil jeg gjerne høre det også:)

En annen ting er hvordan jeg bør legge om kostholdet for å oppnå best mulig resultat.

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det viktigeste apparatet i kampen mot sprettrumpe er faktisk kjøleskapet. Være flink der, i kombinasjon med knebøy, markløft, strakmark, utfall, nordic hamstrings osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde en ny øvelser i dag. Hadde manualer i hendene, og gikk opp på en benk med en og en fot (step ups?). Hvordan er denne øvelsen for beina? Følte den tok ganske bra på forsiden av lårene, men jeg er også ute etter noen gode øvelser for rumpe. Føler ikke strake markløft gjør susen.. mulig jeg gjør den feil :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...