Gå til innhold

Klarer ikke å få i meg nok proteiner


Chocolate

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

300 g Cottage Cheese = 38 g protein

300 g Mager Kesam = 36 g protein

200 g Kyllingfilet = 48 g protein

Dette gir totalt 122 g protein, totalt 720 kcal, så her kan du spise mye mer uten å tenke på om du får i deg nok proteiner! Fyll på med bær eller frukt til kesam, grønnsaker til kyllingen, pluss et ekstra valgfritt måltid, du bør jo få i deg rundt 1500 kcal totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 g Cottage Cheese = 38 g protein

300 g Mager Kesam = 36 g protein

200 g Kyllingfilet = 48 g protein

Dette gir totalt 122 g protein, totalt 720 kcal, så her kan du spise mye mer uten å tenke på om du får i deg nok proteiner! Fyll på med bær eller frukt til kesam, grønnsaker til kyllingen, pluss et ekstra valgfritt måltid, du bør jo få i deg rundt 1500 kcal totalt.

Tusen takk!! :) Jeg har tydeligvis gjort det mye vanskeligere enn det egentlig er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 g Cottage Cheese = 38 g protein

300 g Mager Kesam = 36 g protein

200 g Kyllingfilet = 48 g protein

Dette gir totalt 122 g protein, totalt 720 kcal, så her kan du spise mye mer uten å tenke på om du får i deg nok proteiner! Fyll på med bær eller frukt til kesam, grønnsaker til kyllingen, pluss et ekstra valgfritt måltid, du bør jo få i deg rundt 1500 kcal totalt.

Godt svart! Trenger ikke å gjøre det mer komplisert enn det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en annen protein"bombe" som er ganske god på smak hvis man skulle ha problemer med proteininntak i form av mat osv:

2 eggehvitter

1 porsjon protein delite sjokolade

1 s fiberhusk

1 ss bakepro

1 ss kokosmel

sukrin/litt stevia toffee

stek på lav varme i panna. server med peanøttmel som smør på toppen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får i hovedsak alle proteinene mine fra mat (unntaket er 14g BCAA på morgenen og en shake etter trening de gangene jeg husker å dra det med meg). Kildene er stort sett egg, kjøtt, sjømat, fugl, cottage cheese, kesam. Mindre kilder er f.eks. rødbeter, hvitløk, ost, nøtter og rosenkål. Jeg ligger normalt sett på 150-275g protein per dag, og det er null problem selv på PF hvor jeg spiser 2-3 måltider fordelt på 8-10 timer. Det er jo også en mulighet å tilsette litt bakepro/nøytralt proteinpulver i middagsmat/sauser/dipp/omeletter/etc i tillegg til bakst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...