Gå til innhold

PSMF


Gjest MMMJ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Er det noen som har tatt utgangspunkt i psmf men moderert den noe? Jeg lukter litt på ideen om å starte på denne dietten for å definere litt mer, men med ett par ekstra måltider de dagene jeg trener kondisjon...Ja, jeg har lest retningslinjene, men ønsker ikke å få dårligere kondisjon i løpet av denne diettperioden. Tenker i første omgang 2 uker...er 167 cm, 58 kg. Så hvor mye karbs bør jeg innta de dagene jeg trener..

Vil denne dietten i såfall ha samme effekt...? :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte le litt av bringebærene.. :D

Syns PSMF virker som en helt grei diett, særlig for de som skal ned mye i vekt/fettprosent. Kanskje litt småskummel for unge med lavere fettprosent, uten de største lesevanene i orden..

Her må man nok følge oppskriften til punkt og prikke, noe jeg syns er ganske ålreit for min egen del, slipper da å stresse med endringer etc. Og det er jo for en gitt tid, ikke for resten av livet, så det burde være ganske overkommelig.

Trening står det helt spesifikt at skal ligge på et lavt nivå - ingen overtrening eller hardtrening, og ingen kondisjon. Dette er jo bare for den gitte tiden man er på dietten, treninga kommer man tidsnok igang igjen med. :) Tror det er viktig å være tålmodig her, særlig med tanke på hvor fort/sakte resultatene kommer.

Ønsker alle som går på/tenker å gå på denne dietten LYKKE TIL! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Er det noen som har tatt utgangspunkt i psmf men moderert den noe? Jeg lukter litt på ideen om å starte på denne dietten for å definere litt mer, men med ett par ekstra måltider de dagene jeg trener kondisjon...Ja, jeg har lest retningslinjene, men ønsker ikke å få dårligere kondisjon i løpet av denne diettperioden. Tenker i første omgang 2 uker...er 167 cm, 58 kg. Så hvor mye karbs bør jeg innta de dagene jeg trener..

Vil denne dietten i såfall ha samme effekt...? :cool:

Kondisjonen din vil ikke bli dårligere på to uker. Dessuten syns jeg ikke noen på din vekt skal hive seg på PSMF med mindre de skal delta i en fitnesskonkurranse el.l. Virker som om alle glatt overser "advarselene" for denne dietten... :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...