Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Den 12. april reiser jeg på to ukers skoletur til Los Angeles og San Fransisco.

Vet mange av dere her inne bestiller mye sunn snacks fra USA, og kanskje spesielt fra iHerb.

Jeg har ikke så mye kjennskap til det, men ønsker gjerne tips og råd til hva jeg bør fylle opp

kofferten med før jeg reiser hjem :) Frister lite med burger og loff der, for å si det sånn.

Fortsetter under...

Spennende! :) Du kan jo alltids ta deg en tur innom Iherb-tråden: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/iherb-tr%C3%A5den.1313/page-18#post-228804 og se litt om det er noe som frister? Jeg vet desverre lite om hva de eventuelt selger av dette rundt om kring i butikker :mellow: Men du kan jo løpe litt rundt i helsekostbutikker og se hva du finner :D

MAC! Hahaha, kanskje ikke akkurat hva du tenkte på, men sminke fra MAC er så billig der, jeg sender med handleliste hver gang jeg kjenner noen som skal over dit.

Av mat/kosttilskudd ville jeg ha kjøpt med fettforbrennere og energizere som kanskje ikke er så lett å få tak i i Norge. Jack3d og sånt. Hvis du er into sånne kvakksalverigreier da. Men vet ikke hvor strenge de er på sånt i tollen. Ellers ville jeg kjøpt alternativ søtning o.l., som nevnt kan du kanskje finne tips i iHerbtråden :)

Jeg bruker å kjøpe agavesirup, men det er fordi jeg bruker det mye da. Halve prisen av hjemme. Ellers er det stort sett bare å gå inn på hvilken som helst matbutikk så finner du noe nyttig som du ikke finner her. Steviadråper, bra frokostblandinger ect.

Annonse

Ååå, det er så mye, angrer på at jeg ikke tok med mer når jeg var der.. De har absolutt alt du kan tenke deg, jeg ga mildt sagt f i klesbutikker og sånn når jeg var, det var matvarebutikkene som var tingen!! (Sær? Ja, kanskje litt:rolleyes:) Vil anbefale deg og kjøpe masse Stevia-dråper i forskjellige smaker, Hersey's low-cal sjokoladesyrup, de har engangs-serveringer på alle verdens proteinpulver, sunne bakemixer(vafler, pannekaker u name it) div. kunstig søtning og masse, masse mer!! Kos deg, OM jeg er misunnelig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...