Gå til innhold

Klikk.no - fornuftig, for en gangs skyld..!


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Setning nr 2 under bildet : "Når du først har innarbeidet en god teknikk, må du trene til utmattelse i hvert eneste sett"

Det er helt sinnsykt at denne mannen kaller treningsekspert. Dette er en oppskrift på stagnasjon og overtrening. Har han aldri hørt om progressiv overbelastning?

Vet ikke hvor fornuftig dette var jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte også på at du aldri må finne på å trene hvis du er sulten... Da har jeg tydeligvis et stort problem siden jeg alltid er sulten, men allikevel klarer å utføre treningen uten problemer og få muskler. Skulle likt å trent bein med full mage :sick: Jeg satt det kanskje litt på spissen, men det er ihvertfall ikke farlig å trene selv om man er sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setning nr 2 under bildet : "Når du først har innarbeidet en god teknikk, må du trene til utmattelse i hvert eneste sett"

Det er helt sinnsykt at denne mannen kaller treningsekspert. Dette er en oppskrift på stagnasjon og overtrening. Har han aldri hørt om progressiv overbelastning?

Vet ikke hvor fornuftig dette var jeg

Var det jeg også kommenterte på selve saken. Helt sinnsykt. Han kommer til å skade noen, gjøre dem utbrent, eller fjerne lysten deres til å jobbe. Greit nok at man skal kjøre så tungt at man ikke ville klart en rep til, men man skal helst ikke forsøke på den siste delvis-reppen. Helt på trynet artikkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...