Gå til innhold

hva er dine iherb favoritter :D?


Gjest

Anbefalte innlegg

Er selv heelt avhenging av waldenfarms sjokolade dip og karamell dip, og stevia chocolat og english toffee :D Bestilte nettopp sjokolade dip og stevia vanilla creme også..noen produkter dere vil annbefale? har lyst å prøve noe nytt .D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er selv heelt avhenging av waldenfarms sjokolade dip og karamell dip, og stevia chocolat og english toffee :D Bestilte nettopp sjokolade dip og stevia vanilla creme også..noen produkter dere vil annbefale? har lyst å prøve noe nytt .D

Kan ramse opp noen ting jeg kommer på i farta:

- hvis du bruker sukrin kan det kjøpes til halve prisen.

- tyggis søtet med stevia, inneholder ikke aspartam.

- du finner masse forskjellige barer på iherb, jeg har ikke så mye erfaring med de, men tror jeg skal bestille brownie eller noe med sjokolade fra atkins.

- stevia pulver

-walden farms sjokolade syrup

- peanuttsmør walden farms. Mange syns ikke denne er god, men jeg likte den veldig godt når jeg blandet i litt stevia. Da forsvant den litt sure ettersmaken :)

-xahatan gum (mye det samme som fiberhusk)

-pukka-te

-næringsgjær. Smaker osteaktig. Veldig godt å strø på grønnsaker, og egentlig overalt hvor ost kan passe.

- Og hvis vi beveger oss litt bort fra maten et øyeblikk: jojoba olje er helt fantastisk, mye bra shampoo, hudprodukter osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ramse opp noen ting jeg kommer på i farta:

- hvis du bruker sukrin kan det kjøpes til halve prisen.

- tyggis søtet med stevia, inneholder ikke aspartam.

- du finner masse forskjellige barer på iherb, jeg har ikke så mye erfaring med de, men tror jeg skal bestille brownie eller noe med sjokolade fra atkins.

- stevia pulver

-walden farms sjokolade syrup

- peanuttsmør walden farms. Mange syns ikke denne er god, men jeg likte den veldig godt når jeg blandet i litt stevia. Da forsvant den litt sure ettersmaken :)

-xahatan gum (mye det samme som fiberhusk)

-pukka-te

-næringsgjær. Smaker osteaktig. Veldig godt å strø på grønnsaker, og egentlig overalt hvor ost kan passe.

- Og hvis vi beveger oss litt bort fra maten et øyeblikk: jojoba olje er helt fantastisk, mye bra shampoo, hudprodukter osv.

Kan du gi meg en link til næringsgjæren du bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.iherb.com/Now-Foods-Nutritional-Yeast-Flakes-10-oz-284-g/688?at=0

Dette er den jeg bruker. Har faktisk ikke prøvd noen andre, men jeg fant tips ang. den på bloggen lovelyliller.com og hun har mange gode guider og er generelt en skikkelig iherb-veteran. Jeg har iallefall vært fornøyd.

Lukten kan minne endel om ostepop. Litt vanskelig å beskrive smaken, men jeg syns det er godt. Dessuten er den veldig drøy i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chocorite proteinpulvrene :) Fantastisk gode! Walden farms dressingene er også smakfulle :) Alt av essenser og krydder fra Frontier. Peanøttmel! Det er helt nydelig! Ehm, og det er det jeg kommer på i farta ;)

hvilken av proteinpulverne er best? tenkte kansje å prøve den chocolate fudge brownie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke smakt den selv, men de aller fleste sier den er den beste! :) Selv elsker jeg cappucino, som er god i alt :)

Prøver meg på brownien jeg :p er ikke så glad i kaffe og cappucino :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen bestilt Udo's Choice fra iHerb før? Lurer på om denne er samme som på helsekosten i Norge: link

Pleier å bestille erythritol og Atkins-barer på iHerb :)

Vil tro at det er den samme da. Skal på jobb senere i dag, så jeg kan jo sjekke den opp mott den vi har i butikken :)

Selv elsker jeg Atkinsversjonen av bounty, peanøttmel og produktene fra navitas naturals :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steviadråper fra SweetLeaf

Chocorite proteinpulver - peanut og fudge brownie

ZMA Sports fra Now Foods

Saltfri tacokrydder fra Frontier

Venter på to nye pakker hvor jeg ikke har bestilt mine "vanlige doser" :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro at det er den samme da. Skal på jobb senere i dag, så jeg kan jo sjekke den opp mott den vi har i butikken :)

Selv elsker jeg Atkinsversjonen av bounty, peanøttmel og produktene fra navitas naturals :D

Tusen takk! Lurer bare på om en slik olje er noe som bør bestilles på iHerb, hva tror dere om det? Gjør det noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...