Gå til innhold

Utsalgssted for proteinpulver etc i Oslo sentrum?


trusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De jeg selv har vært på:

Gymgrossisten i Tordenskiolds gate 8. (OBS! Vesentlig mye dyrere enn nettbutikk, og lite kundevennlig kar på jobb som var mer opptatt av å spille TV-spill med kameraten og virket nesten irritert over at jeg kom og forstyrret. Kjøp heller på nett om du skal ha noe derifra. Har tatt 3 dager fra bestilling til varene er levert de siste gangene.)

Tommi Nutrition i Storgata 51. (Stort Proteinfabrikken-skilt på utsiden. Liten butikk, men har det meste som trengs. Veldig behjelpelig kar bak kassen, fikk mye info og svar på alt jeg lurte på - som i tillegg viste seg å være riktig når jeg har sjekket det ut i etterkant.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommi er selv på Tommis Nutrition på mandager, onsdager og torsdager og har god kunnskap om alt, så anbefaler deg å gå innom han ;)

Den Larskr snakker om på majorstua heter body & mind nutrition og det er Amir som driver den, han er også veldig flink :) Ligger rett ved Colloseum kino..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den som ligger ved Colosseum, er lagt ned. Var vel litt av hvert som ble solgt der, dessverre.

Gymgrossissten i sentrum er jeg enig med deg, Lilo! For en usympatisk og lite serviceminded fyr som jobber der. Husker også en gang jeg dukket opp ved åpningstid klokken 11 (skulle shoppe litt i lunsjen, tenkte jeg), men slasken kom ikke ruslende før nærmere halv tolv for å åpne sjappa. Useriøst er det inntrykket jeg har av ham, men utvalget er forsåvidt bra, men det lønner seg nok å handle på nett - så sparer man penger, samt at man slipper å støte på denne fyren.

Sist jeg bestilte, benyttet jeg meg av www.nordicnutrition.no - rask levering! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...