guggen Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Innenfor yoga er det vanlig å avslutte treningsøkten med en kort avspenning. For å synke til ro, og la effekten av treningen synke inn. Alternativet er bare å haste ut når man er ferdig. Man kan på en måte dra med seg stresset man i kroppen når man trener (adrenalin etc) ut i hverdagen etterpå. Tror dere dette også kan ha effekt for uttøyning og styrketrening? Samt at det vil gi en mykere overgang? (Det haster ikke så mye å få kasta i seg noe mat etter trening, så man trenger å haste og mase med det). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamadeus Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Tøying er fint å flott, selv foretrekker jeg å dra hjem, før jeg slenger på en tvserie og tøyer ut fremfor den. Evnt litt foam rolling; Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julianne Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg trener Krav Maga og hvis vi har hatt øvelser med mye stress så hender det at vi har en kort avspenning etterpå for å få "bakkekontakt" igjen. Hvis man har mulighet og lyst til det så ser jeg ingen grunn til å ikke ta en liten avspenning etter trening. Derimot syntes jeg det ofte er godt å ta med energien videre etter trening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guggen Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2012 Tage: foamrolling post workout? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamadeus Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Ja, jeg er ikke noen stor fan av å tulle noe særlig med musklaturen/soft-tissue før øktene, da blir jeg fort sår og sliten. Jeg gjør det heller 1-2 timer etter trening, eller på morgenen etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123abc1 Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 + 1 Foam roller Men vil også nevne Dampbadstue / Badstue eller jacuzzi aah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wingeer Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Avspenning, tøying og foamrolling er bra etter trening. Massasje er jo enda bedre, det kan sågar virke skadeforebyggende. Det er en grunn til at vektløftere i verdenstoppen får massasje hver dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamadeus Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Det hadde vært greit om det fantes et par studenter som gikk rundt og tilbød massasje på lesesalen også egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.