Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Innenfor yoga er det vanlig å avslutte treningsøkten med en kort avspenning. For å synke til ro, og la effekten av treningen synke inn.

Alternativet er bare å haste ut når man er ferdig. Man kan på en måte dra med seg stresset man i kroppen når man trener (adrenalin etc) ut i hverdagen etterpå.

Tror dere dette også kan ha effekt for uttøyning og styrketrening? Samt at det vil gi en mykere overgang? (Det haster ikke så mye å få kasta i seg noe mat etter trening, så man trenger å haste og mase med det).

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/5895-avspenning-etter-endt-%C3%B8kt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trener Krav Maga og hvis vi har hatt øvelser med mye stress så hender det at vi har en kort avspenning etterpå for å få "bakkekontakt" igjen. Hvis man har mulighet og lyst til det så ser jeg ingen grunn til å ikke ta en liten avspenning etter trening. Derimot syntes jeg det ofte er godt å ta med energien videre etter trening. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...