Gå til innhold

shrugs når?


d33pz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal jeg være helt ærlig så synes jeg shrugs er en unødvendig øvelse. Du trener nok av skuldre med pendlay row, skulderpress etc. Trenger ikke kjøre spesifikk øvelse på kun skuldre.

Eller er det bare meg?! :)

Jeg har bare kjørt markløft uten noen spesifikk traps-trening, og trapezius henger ikke etter for min del i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar. Jeg har kjørt shrugs som en øvelse fast så lenge jeg har trent og tar den nå på rygg dagen når jeg kjører 5 splitt, men føler liksom jeg aldri jeg har hatt ordenltig fremgang.

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg føler at shrugs også blir tatt når jeg f.eks kjører front hev, så lurer på om jeg kanskje overtrener de.

Det er vel kanskje også ganske stor forskjell fra person til person hvor lett de er å utvilke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...