Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da skal jeg prøve med søtning neste gang, tusen takk :)

Er også helt greit å blande i melk..og noe som jeg har helt dilla på er å dyppe gullerøtter i sjokolade dippen, hehe, vet, høres veldig rart ut, men tar faktisk vekk den bitre smaken og blir dødsgodt..fikk enn venninne til å like det også :p

Fortsetter under...

Jeg er over snittet glad i gulerøtter faktisk, så gulerøtter MED sjokolade må jo bli fantastisk (selv om det høres litt uvandt ut).

Det høres jo helt rart ut, skjønner ikke hvordan jeg kom på det :p men er faktisk sykt godt, men så er jo jeg også veldig glad i gullerøtter da :p

Annonse

bruker å blande det med litt mel og et egg til det får en lett deigete konsistens, ruller det til en lang tykk pølse og skjærer det i skiver. Så koker jeg opp stor kasserolle med vann i en stor kasserolle og hiver oppi en og en. Når de flyter opp etter et par-tre minutt siler jeg de av og serverer de varme med kald kesam og litt syltetøy:) NAM! En sunn og fin rett til dessert:) Når man er litt sugen på noe lett og søtt:)

LETT at jeg skal prøve den :p:)

Ja billig er det ikke - så det lønner seg å plukke selv ;)

Er det tørkede epler? Det hørtes iallefall godt ut - prøv det, og gi en liten rate her!

Spiste CC, kesam, vaniljekasein, eplechips, valnøtter, kanel og litt sukrin blandet nå nettopp. Det var sykt digg. Try it!

dette blir mitt første innlegg her! :)

I dag lagde jeg en kjempegod eggesalat med blant annet cottage cheese. I følge diett.no lå den vel på rund 150 kcal, tror jeg. Den er med andre ord mulig å spise også for slankere. Nå vet jeg ikke om det var nøyaktig, da. menmen

1 middels stort hardkokt egg

2 ss cottage cheese

1 ss lettrømme

1 neve oppkuttet purreløk

krydder etter ønske

salt

Det er bare å kutte opp egget og purreløken og blande alt sammen, så blir det fryktelig godt ;) Hvem sa at man trengte majones til eggesalat?

Mos 3 sukketter i en skål. hell litt melk opi, så du får rørt ut sukkettene og tilsett cottage cheesen. bruk gjerne blåbær, jordbær osv oppi i tillegg. Supergodt!

Enda enklere er det jo å bruke flytende natreen, eller pulverform, hvis man først vil bruke natreen som søtning :) Jeg er selv ganske glad i natreen. Liker å blande littegrann av det inn i sukrinen, synes smaken blir mer søt og mindre kald da.

Annonse

Enda enklere er det jo å bruke flytende natreen, eller pulverform, hvis man først vil bruke natreen som søtning :) Jeg er selv ganske glad i natreen. Liker å blande littegrann av det inn i sukrinen, synes smaken blir mer søt og mindre kald da.

Det er forsåvidt sant! Godt er det ihvertfall! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...