Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da skal jeg prøve med søtning neste gang, tusen takk :)

Er også helt greit å blande i melk..og noe som jeg har helt dilla på er å dyppe gullerøtter i sjokolade dippen, hehe, vet, høres veldig rart ut, men tar faktisk vekk den bitre smaken og blir dødsgodt..fikk enn venninne til å like det også :p

Fortsetter under...

Skrevet
Jeg er over snittet glad i gulerøtter faktisk, så gulerøtter MED sjokolade må jo bli fantastisk (selv om det høres litt uvandt ut).

Det høres jo helt rart ut, skjønner ikke hvordan jeg kom på det :p men er faktisk sykt godt, men så er jo jeg også veldig glad i gullerøtter da :p

Annonse

Skrevet
bruker å blande det med litt mel og et egg til det får en lett deigete konsistens, ruller det til en lang tykk pølse og skjærer det i skiver. Så koker jeg opp stor kasserolle med vann i en stor kasserolle og hiver oppi en og en. Når de flyter opp etter et par-tre minutt siler jeg de av og serverer de varme med kald kesam og litt syltetøy:) NAM! En sunn og fin rett til dessert:) Når man er litt sugen på noe lett og søtt:)

LETT at jeg skal prøve den :p:)

Skrevet
Ja billig er det ikke - så det lønner seg å plukke selv ;)

Er det tørkede epler? Det hørtes iallefall godt ut - prøv det, og gi en liten rate her!

Spiste CC, kesam, vaniljekasein, eplechips, valnøtter, kanel og litt sukrin blandet nå nettopp. Det var sykt digg. Try it!

Skrevet

Mos 3 sukketter i en skål. hell litt melk opi, så du får rørt ut sukkettene og tilsett cottage cheesen. bruk gjerne blåbær, jordbær osv oppi i tillegg. Supergodt!

Skrevet

dette blir mitt første innlegg her! :)

I dag lagde jeg en kjempegod eggesalat med blant annet cottage cheese. I følge diett.no lå den vel på rund 150 kcal, tror jeg. Den er med andre ord mulig å spise også for slankere. Nå vet jeg ikke om det var nøyaktig, da. menmen

1 middels stort hardkokt egg

2 ss cottage cheese

1 ss lettrømme

1 neve oppkuttet purreløk

krydder etter ønske

salt

Det er bare å kutte opp egget og purreløken og blande alt sammen, så blir det fryktelig godt ;) Hvem sa at man trengte majones til eggesalat?

Skrevet
Mos 3 sukketter i en skål. hell litt melk opi, så du får rørt ut sukkettene og tilsett cottage cheesen. bruk gjerne blåbær, jordbær osv oppi i tillegg. Supergodt!

Enda enklere er det jo å bruke flytende natreen, eller pulverform, hvis man først vil bruke natreen som søtning :) Jeg er selv ganske glad i natreen. Liker å blande littegrann av det inn i sukrinen, synes smaken blir mer søt og mindre kald da.

Annonse

Skrevet
Enda enklere er det jo å bruke flytende natreen, eller pulverform, hvis man først vil bruke natreen som søtning :) Jeg er selv ganske glad i natreen. Liker å blande littegrann av det inn i sukrinen, synes smaken blir mer søt og mindre kald da.

Det er forsåvidt sant! Godt er det ihvertfall! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...