Deportista Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 'Bronco' betyr (på spansk) grov, røff FrkHoel 1 Siter
textsurfer Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 Zyzz! Kan vel bli litt vanskelig å rope på bikkja med det navnet.. Siter
FrkHoel Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Skrevet 5. oktober 2011 'Bronco' betyr (på spansk) grov, røff Bronco likte jeg faktisk veldig godt Deportista 1 Siter
Lindarella Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 Da er Thor bedre.. Odin har jo bare ett øye! Thor har affal en hammer! Ja, men Odin klinger bedre syns eg:) Tor 1 Siter
Lindarella Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 Eventuelt Bacon....visst du får ein til kan den heite Egg Siter
FrkHoel Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Skrevet 5. oktober 2011 Vet faktisk om en annen bull som heter Bacon. Kult navn Siter
FrkHoel Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Skrevet 5. oktober 2011 Buster assosierer jeg med kattenavn, hehe Siter
Gjest Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 Buster assosierer jeg med kattenavn, hehe Whaaat? Det er jo helt klart hundenavn... Hadde en boxer som het det da jeg var liten Siter
FrkHoel Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Skrevet 5. oktober 2011 Kan jo hende jeg forbinder det med katter da mormor'en min sin katt het buster Siter
PapaBear Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg og min samboer skaffet oss en Bullterrier valp i mai, og jeg tapte "navnkampen", så du kan få mitt forslag : " Ailo " Siter
FrkHoel Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Skrevet 5. oktober 2011 Jeg og min samboer skaffet oss en Bullterrier valp i mai, og jeg tapte "navnkampen", så du kan få mitt forslag : " Ailo " Åh, så kjekt! Hvilken kennel fikk dere fra? Ailo er et samisk guttenavn.. ikkeno fan, sorry Siter
PapaBear Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 Åh, så kjekt! Hvilken kennel fikk dere fra? Ailo er et samisk guttenavn.. ikkeno fan, sorry Akkurat det samme sa samboeren min.. Så da ble det "Mickey" =) Hunden vår kommer fra et vennepar som fikk sitt første valpekull på sin tispe. Siter
Tor Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 Kall hunden din SMACK! Om ikke du gjør det skal jeg kalle min det.. eventuelt SMACKO Siter
Tor Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 "Schmæææck!!! Kom her" haha Du må inrømme det hadde vært fett, vis meg en hund som heter dette! Det er et kraftig navn som tåler og blir ropt uten at det er for korny! Siter
Andy Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 Kall den for Snap! Hadde daua hvis jeg gikk forbi noen som plutselig ropte SNAP! Kristianne, FrkHoel og Tor 3 Siter
Lindarella Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 Ja, men Odin klinger bedre syns eg:) Ikkje noe galt med navnet ditt altså..men på ein hund... Tor 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.