Gå til innhold

Mage....


pro9

Anbefalte innlegg

Hva er den beste effektiviteten til å trene mage ? :)

Pilates :)

Trento Sørumsand kjører Mage/Rygg gruppetime hver Mandag 18:30 og Fredag 10:15 kjører de 45-60minutter Pilates, så hvis man vil ha den optimale og komplette magetrening som også inkluderer ryggøvelser, så anbefaler jeg dette. Nå er det ikke sagt at man skal dra DIT, men finnes sikkert et lokale nært deg som kjøre gruppetimer.

Skal sies at jeg ble frelst etter å ha prøvd pilates og har nå droppet generelle mageøvelser i mitt program og deltar heller på gruppetimene 2x i uken.

Pro JB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pilates :)

Trento Sørumsand kjører Mage/Rygg gruppetime hver Mandag 18:30 og Fredag 10:15 kjører de 45-60minutter Pilates, så hvis man vil ha den optimale og komplette magetrening som også inkluderer ryggøvelser, så anbefaler jeg dette. Nå er det ikke sagt at man skal dra DIT, men finnes sikkert et lokale nært deg som kjøre gruppetimer.

Skal sies at jeg ble frelst etter å ha prøvd pilates og har nå droppet generelle mageøvelser i mitt program og deltar heller på gruppetimene 2x i uken.

Pro JB

Hvordan ser dette mage-opplegget ut? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser dette mage-opplegget ut? :)

Hvis du stiller deg foran et speil og ser på det som er rundt navelen, så ser du det. Du kan eventuelt ta en titt på samme området hos andre. Mager ser ganske like ut.

Sorry...klarte ikke å dy meg...Jeg har klart å unngå å skrive "stekepanne" i "hva steker dere maten deres i"-tråden, men nå klarte jeg ikke lenger :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser dette mage-opplegget ut? :)

Som Engine sa, er en ting med navle :D lo litt der..

MEN - Pilates går ut på å utføre øvelser hvor man har magemuskulaturen spent til enhver tid, litt vanskelig å forklare så fant et klipp på youtube som er på Engelsk.

Anbefaler å oppsøke en gruppetime, så får du all informasjonen underveis der, eller kom en tur til Sørumsand ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...