Gå til innhold

hvorfor skjer det ingenting? (jada, enda en sånn tråd...)


Anbefalte innlegg

Jeg er med på hva du sier. Har endret kostholdet mitt en del jeg og. Kan si det er moderat lavkarbo, men jeg holder fast på havgregrøt og frukt :)Det å ha en form for kjøtt til lunsj, metter mye mer en et par brødskiver for å si det slik :)

MHM:) Moderat lavkarbo er kanskje meg også ja,ivertfall på treningdager,for da må jeg ha litt havregrøt og litt karbo til middagen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk takk:) Hadde egentlig ganske likt kosthold som deg men det funka bare ikke for meg.

Så jeg kjøpte meg proteinpulver,både til å drikke,ha i ting og til å bake med,for å kunne få i meg mer proteiner lettere.Gikk amok på funksjonellmat for å kunne bake sunt og skaffa meg mandelmel(som er et mel med mindr karbo,masse proteiner,mindre kcal),sukrin(kutte ut så mye hvitt sukker som mulig).Kjøpte cocosa på helsekost og fiskeolje, kruskakli på butikken,havregrøt,to svære brett med egg gjennom ei jeg kjenner som selger store mengder som driver gård osv,kjøpte inn mager kesam,cottage cheese,skyr,funlight,bulgur(minner litt om byggris bare couscousversonen,med masse krydderurter oppi) ,rent kjøtt og fisk,reker,scampi,magrekjøttpålegg,fryste bær er ganske rimelig på rema og smaker digg hvis du varmer de i micro og har de nedi mager vaniljekesam/kesam eller cottage cheese eller rett og slett baker noen herlige proteinlapper eller proteinkake eller noe:) Og salat og grønnsaker i haugrevis!Selvfølgelig mine kjære speltlomper fra buer:) 40 kcal i en lompe og er digg med pålegg og salat inni:)

Det er stort sett de varene jeg spiser...baker mye nå og bruker mer tid på kjøkkenet..men det må dessværre til. Baker lavkarbo og med stappa med proteiner så jeg blir mett fort og kan spise godt og men samtidig lite kcal:)

Hva med å ta med deg en pakke feks kalkunpålegg,et pose med oppkuttet salat og en liten boks med mager kesam opp med noe krydder du blander inni og ta med på jobb...posen med salat kan skvises inn og bli liten og har du en liten boks som rommer en dl så er d ikke all verden og skinka er flat;) Ellers kan du bare blande ferdig mager kesam,sukrin og bær oppi kesamboksen og ta den med deg:D Gjør alt dagen før på kveldstid:)

takk for fint svar :) jeg får vel endre enda mer på kosten og se om det hjelper, heldigvis elsker jeg å holde på med matlaging selv om jeg ikke er så flink... ser at jeg må bli mer oppfinnsom med jobbmaten min, hehe:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sats på 2-2,2gram protein pr kilokroppsvekt, tren nok styrke (3dager feks) mye aktivitet hverdagsaktivitet (gå turer hver dag) sørg for å være i underskudd kalorimessig og ikke stress så går nok vekta ned etterhvert skal du se :) Noen bruker litt lenger tid enn andre, man må bare prøve og feile litt i starten, men så lenge du vet hva du får deg (igjenom diett.no) så har du muligheten til å justere.

ja, jeg må vel smøre meg med tålmodighet, er jo ikke som at jeg bare våknet opp en dag og var overvektig heller... Skal iallefall ikke gi meg denne gangen, som jeg så ofte har gjort før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg må vel smøre meg med tålmodighet, er jo ikke som at jeg bare våknet opp en dag og var overvektig heller... Skal iallefall ikke gi meg denne gangen, som jeg så ofte har gjort før

Bare å stå på :) Du klarer det, bare ha nok vilje og la målet ditt overskygge "alt annet" så går det kjempe bra. Bruk forumet og om det ikke går så bra bare spør du her om hva du kan gjøre (slik du gjore nå :) ). Kanskje du også vil ha nytte av å lage deg en loggbok her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...