Gå til innhold

Skyr med pæresmak


eelise

Anbefalte innlegg

Kjøpte den nye skyr pæren idag som jeg skal kose meg med seinere..

Men så leste jeg bakpå: 26g karbo derav 17g sukker?? :(

Den er med musli da, så tror dere muslien har mesteparten av skylden her? Liker ikke musli så kommer bare til å spise selve skyren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Boksen veier 170 g. Hvor mye av det som er müsli vet jeg ikke. Men om bare skyren i seg selv hadde veid 170 g, hadde det vært tilsatt 8,5 gram sukker. Så det er ikke mer enn 8,5 gram sukker i hvert fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er ikke de sunneste Skyr nøkkelhullsmerket?

247258-7-1261101131774.jpg

Det er jo disse som sunnest!?! Mest proteiner, minst sukker.

Men det er visst bare de med 50 % sukkerkalorier som fortjener nøkkelhull :huh:.

Jeg har denne og den med müsli i kjøleskapet, og ingen av dem har nøkkelhull på seg :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skyr naturell har nøkkelhull. Den er vel "sunnest" da.

Selv om jeg er skeptisk til helle nøkkelhullopplegge etter at de klistra den på grandiosaen

Latterlig at de har merket en grandis med nøkkelhull ja, men er jo bare fordi den er LITT mindre usunn enn de andre pizzasortene, men langt ifra sunn generelt. Men ja, enig med deg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...