Gå til innhold

Hvilke grønnsaker er FORNUFTIGE å spise ?


Gjest SooSHOWoff

Anbefalte innlegg

Betakaroten kan omdannes til a-vitamin, men det skjer ikke i alle tilfeller, og det kan også omdannes til andre forbindelser.

Når du først nevner norsk ernæring og åpenbart assosierer meg med det, så kan jeg kanskje foreslå at du leser noe av det jeg har skrevet før du ilegger meg meninger jeg ikke har.

Selv om næringsinnholdet er høyt, så vil man ikke spise så store mengder at disse matvarene blir hovedkilder til næringsstoffer. Det er forskjelk på å være rik på og å være en hovedkilde. Såvidt meg bekjent er rosiner den mest basedannende matvarene, men det kan være kamut slår den. Sitter på fergen nå,så får uansett ikke sjekket opp i det før i kveld.

ok, ja. men har jo ikke nevnt at det skal være hovedkilden. men som ett fint tilskudd. Det var alt jeg sa om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SooSHOWoff

Ojsann. Her var det kommet litt innlegg i helgen. Takk for tips og opplysning av forskjellige slag. Flisespikkeri eller ikke. Er derfor jeg er på denne siden. For å få forskjellig vinkling på kosthold og trening. 100% enig blir man vel aldri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...